AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Er en jeg er litt interessert i som jeg vil bli bedre kjent med. Han har fortalt en felles venninne at han syns jeg er så utrolig søt og at han liker meg. Men "problemet" er at han er ganske sjenert, spesielt når det gjelder jenter. Jeg er ikke den som er mest pågående heller så det blir jo litt vanskelig når ingen tar det første steget. Bre det å gå bort å snakke med han i edru tilstand er skummelt for min del. Pratet med han på sms idag da og han spurte om vi skulle finne på noe en dag, og at han ville bli mer kjent med meg. Og det vil jeg. Men er livredd for pinlig stillhet, da vi begge to ikke er av de aller mest snakkesalige når det gjelder folk vi ikke kjenner helt 100%. Anonymous poster hash: a5843...c84
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Bedriv en aktivitet når dere møtes. Da kommer praten naturlig.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Ikke tenk på det, bare kaste seg i det. Blir herlig! Hver gang du merker det blir pinlig stillhet så spør du ett teit spørsmål, f.eks "liker du justin bieber?" så ler du da vettu. så kan dere kose dere. Anonymous poster hash: 36520...b48
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 ...og så svarer han "ja, synes han er veldig god å lytte til". Da ler du ikke lenger. Anonymous poster hash: 5526d...99b 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Når jeg og kjæresten min skulle på date, dro vi på teknisk museum + kino. Det ble en suksess! Støtter forslaget om å bedrive en aktivitet. Avtal å gjøre noe konkret som dere begge liker. Kanskje kombinere det med et kafebesøk etterpå Jeg husker jeg var skitnervøs, men det er bare å kaste seg ut i det Anonymous poster hash: 381e8...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå