Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har farget håret mørkebrunt (nærmere svart) i noen år nå, og begynner å gå lei. I fjor dro jeg til frisøren og prøvde meg på avfarging (som ikke var helt vellykket), men det fjernet i alle fall noe av fargen jeg har påført håret mitt opp gjennom årene.

Nå vil jeg ha lysebrunt hår, og jeg lurer på om det er noen som har noen anbefalinger eller erfarginger med dette. Kommer selvsagt til å gå til frisøren å gjøre det.

Noen som har erfaringer med dette? Hvordan ble resultatet, og eventuelt etter hvor mange frisørbesøk?

Har lagt ved et bilde der høyre side viser ca. hvordan jeg er nå og venstre side viser hvordan jeg håper på å ende opp.5od3.jpg

...Når jeg ser her ser faktisk høyre bedre ut enn venstre. Synd jeg ikke er så fin.

Redigerer innlegget for å legge inn et bilde av håret mitt, så dere ser ca. hvilken farge det er.

26yf.jpg

Endret av USAgirl
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo veldig fin farge på håret nå :). Men av alle de millioner bilder av hår som ligger der ute på www, så synes jeg du bommer veldig på det bildet til høyre, rart du ikke fant et som matcher dun hårfarge bedre enn det. Jeg prøvde meg på det samme som de, tok avfarging og farget det lysebrunt. Ble kjempefornøyd, men da jeg skulle tilbake for å farge over det (mister litt farge grunnet avfarging, trenger å mette håret med farge et par ganger), tok frisøren (lærling) i alt for mørk farge og det ble seende svart ut. Så husk å få navn og nr på fargen du tar evt. for å sikre deg du får den samme neste gang :)

Anonymous poster hash: 447f3...812
Skrevet

Du har jo veldig fin farge på håret nå :). Men av alle de millioner bilder av hår som ligger der ute på www, så synes jeg du bommer veldig på det bildet til høyre, rart du ikke fant et som matcher dun hårfarge bedre enn det. Jeg prøvde meg på det samme som de, tok avfarging og farget det lysebrunt. Ble kjempefornøyd, men da jeg skulle tilbake for å farge over det (mister litt farge grunnet avfarging, trenger å mette håret med farge et par ganger), tok frisøren (lærling) i alt for mørk farge og det ble seende svart ut. Så husk å få navn og nr på fargen du tar evt. for å sikre deg du får den samme neste gang :)

Bildet til høyre skal ikke vise hvordan håret mitt ser ut nå, det viser hvordan jeg ønsker at resultatet skal bli. Men takk for svar, skal huske å få navn og nummer! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Bildet til høyre skal ikke vise hvordan håret mitt ser ut nå, det viser hvordan jeg ønsker at resultatet skal bli. Men takk for svar, skal huske å få navn og nummer! :-)

Ok, men det står det i teksten din ;).

AnonymBruker
Skrevet

Forresten. Om du ønsker hår som på bildet til høyre, kan du ta gylne folie striper. Det blir seende nesten helt likt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...