Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Sliter så med dårlig samvittighet etter at jeg dumpet han. Dette var hovedsaklig fordi følelsene mine forsvant, mens han var så forelska i meg. Er nå en måned siden bruddet og vi har ikke hatt kontakt siden. Lurer så på hvordan han har det men føler jeg gjør vondt verre om jeg kontakter han. Føler meg på en måte ansvarlig for hans lykke, selvom det høres tåpelig ut.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Nei, er det over så er det over. Du er bare ansvarlig for ditt liv og din lykke. Hvis han ikke kommer over forholdet så er det noe han må jobbe med, ikke du. Du kan ikke noe for hvordan han føler. Anonymous poster hash: a2e53...700 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Du kan ikke være skurk og helt på en gang, har han det kjipt er det jo sannsynligvis pga. deg. Ikke så mye du kan gjøre så lenge du ikke vil ha ham tilbake. Vil du sjekke at han har det bra kan du ev. spørre en av kompisene hans, eller noen andre felles kjente. Anonymous poster hash: d21c5...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå