Gå til innhold

Han kysset meg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På lørdag var jeg på et vors hvor jeg kom i kontakt med en gutt, han virket litt sjenert, men når han hadde drukket litt kom han bort til meg og begynte å prate med meg. Vi pratet om alt mulig egentlig, så ble det stille, han bare så på meg og inn i øynene mine og smilte lurt. Jeg spurte hva det var og han svarte "du er utrolig søt". Jeg sa takk og rødmet litt, så fortatte vi å prate litt. Når vi skulle gå til utestedet vi skulle til gikk jeg og han sammen, han gikk litt sakte så vi havnet bak de andre så stoppet han opp og deretter kysset han meg. Så smilte han og tok tak i hånden min slik at vi leide hender fram til utestedet. På utestedet møtte han noen kamerater, men han satt og pratet en del med meg og. Han la meg til på facebook idag og vi pratet litt.

Jeg skjønner at det var nok alkoholen som gjorde at han kysset meg og det ble jo bare med det ene kysset. Når jeg pratet med han idag virket han litt mer sjenert igjen, men ikke sånn at det var vanskelig å prate med han eller noe. Betydde det kysset noe eller var det bare fordi han var full? Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt små-betatt. Vår felles venninne sa at han vanligvis er velidg stille og rolig. Og at han på ingen måte er noen player.

Anonymous poster hash: b3bbe...464
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare trengte alkoholen for å tørre å kysse deg? Trenger ikke nødvendigvis å bety at han ikke liker deg eller har lyst å gjøre det i edru tilstand. De fleste blir jo litt tøffere med noen drinker. Og det høres jo ikke ut som han var dritings heller. Fortsett å ha kontakt du, sjenerte mennesker trenger ofte bare litt mer tid til å varme opp til folk^^,

Anonymous poster hash: 52bd1...721
Skrevet

Han hørtes jo veldig koselig ut da :)

Iom venninna di og sier at han ikke roter rumdt så var det nok en seier for han hvis han er sjenert :) Kanskje derfor han ble litt sjenert igjen?

Bare se hvordan det går :)

AnonymBruker
Skrevet

Han hørtes jo søt ut og alkoholen var kanskje bare det han trengte for å tørre å kysse deg. Men det betyr jo ikke at han ikke vil det ellers heller. Og hvis venninnen snakker sant så høres han jo veldig ålreit ut :)

Anonymous poster hash: a6ee8...24f
AnonymBruker
Skrevet

Han er søt, snill, morsom, hyggelig og jeg er betatt! :) Vi har avtalt å møtes til helgen, så får vi se hvordan det går. Jeg merker han prater litt lettere med meg nå enn på søndagen, så jeg tar det som et positivt tegn :)

Anonymous poster hash: b3bbe...464
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...