Gå til innhold

Nappet ut alle hårene på bena med pinsett - hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har MASSE mørke hår på leggene og bak på lårene, og bikinikantene..

Uansett, jeg skulle på ferie til syden for 2 uker siden, og valgte å sitte å nappe ett og ett hårstrå på bena mine med pinsett. Dagen før jeg skulle dra satt jeg og gjorde dette, og nappet for harde livet.

Nå er det 2 uker og 2 dager siden jeg gjorde dette, og hårene har begynt å vokse ut igjen ... Det ser stygt ut, og det føles ruglete å ta på huden. Noen av hårene stikker når jeg tar på de, og noen av hårene vokser under huden

Hva kan jeg gjøre??? :(

Anonymous poster hash: 75de9...8f7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barbere/vokse?

Barberer jeg blir jeg sår, fordi hårene som vokser virker sårbare ... og mange vokser under huden.

Hjelper ikke og vokse da de er altfor korte ...

Jeg er så lei meg ... det ser så stygt ut ... føler meg stygg ..

Hvorfor i all verden skal jeg, som kvinne, se ut som en mann!!! Har bart også ... :(

AnonymBruker
Skrevet

Epilator?

Anonymous poster hash: 7232a...56d
  • Liker 1
Gjest sweetsugar
Skrevet

Altså, er det inngrodde hår?

Ta å legg fuktig og varme håndtuker på leggene, så vokser du leggene? Vet ikke om det har noe med hvordna du nappet hårene ut, eller hva, men får du samme problemet når du vokser leggene?

Varme håndduker tror jeg skal gjøre slik at hårene trekker seg ut, eller ett eller annet..

AnonymBruker
Skrevet

Epilator?

Anonymous poster hash: 7232a...56d

Er ikke epilator det samme som mange pinsetter på en gang?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, er det inngrodde hår?

Ta å legg fuktig og varme håndtuker på leggene, så vokser du leggene? Vet ikke om det har noe med hvordna du nappet hårene ut, eller hva, men får du samme problemet når du vokser leggene?

Varme håndduker tror jeg skal gjøre slik at hårene trekker seg ut, eller ett eller annet..

Noen hår vokser under huden, ser jeg, men jeg kan få de frem om jeg skraper med en pinsett.

Andre hår vokser ut av huden som normalt.

Det er lenge siden jeg vokset bena mine, men tror jeg husker at noen hår vokste under huden, ja.

Jeg kan også barbere, men må da vente lenge mellom hver gang, fordi huden blir så sår...

Gjest sweetsugar
Skrevet

Noen hår vokser under huden, ser jeg, men jeg kan få de frem om jeg skraper med en pinsett.

Andre hår vokser ut av huden som normalt.

Det er lenge siden jeg vokset bena mine, men tror jeg husker at noen hår vokste under huden, ja.

Jeg kan også barbere, men må da vente lenge mellom hver gang, fordi huden blir så sår...

Hva med å gå i badekaret eller noe å skrubbe leggene forsiktig med sukker, gå ut, legg på varme håndklær å se om noen hår lurer seg ut? Om de gjør det kan du enten la de vokse seg ut, eller prøve å vokse å se om du får mindre inngrodde hår hvertfall..

Skrevet

Du burde ha peelet huden, for da reduserer du sjangrene drastisk for inngrodde hår. Men prøv å peele nå.

Hva med hårfjerningskrem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...