AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Fyller snart 19 år, og tenkte å lage en stor fest. Vi blir sikkert 50 personer, kunne fått plass til alle i hjemmet, såfremt folk går ut og inn og ikke alle er inne 24/7. Men tenker på at folk spyr og ødelegger møbler osv. Noen som har erfaring? Eller er det best på lokale? Dyrt, er det ikke? Anonymous poster hash: 7a1f6...38d
Tomaten Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Jeg leide lokale når jeg ble 20 og hadde tema fest. Tok inngangspenger så det dekket faktisk det det kostet. Var mange flere enn inviterte som dukket opp, så når du alikevel vet det kommer 50, så kommer det sikkert fler. Ville leid lokale.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Jeg leide lokale når jeg ble 20 og hadde tema fest. Tok inngangspenger så det dekket faktisk det det kostet. Var mange flere enn inviterte som dukket opp, så når du alikevel vet det kommer 50, så kommer det sikkert fler. Ville leid lokale. Hvor mye betalte du for lokalet? Leide du vakter også? TS Anonymous poster hash: 7a1f6...38d
Tomaten Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Husker ikke hva jeg betalte den gangen. Mellom 2500 og 3000 kanskje. Så tror jeg at jeg tok rundt 50 i inngang. Hadde en del kompisser som sto dørvakter i byn som gjorde det frivillig. Så det var faktisk en ganske vellykket fest. De fleste kjente jo til dørvaktene fra byn og tørde jo ikke å kødde for mye
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 jeg har hatt masse fester hjemme. har fått noen knekte stoler,knuste bilder,glass,folk som spyr inne. folk som tisser rundt toalettet. andre stjeler. ble fra stjelt 1 sko. ikke et par men 1 sko! hva faen liksom..... kamera,mobiler har blitt borte. ja mye kaos. ville leid et sted for å si det sånn. Anonymous poster hash: 4117c...03b 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Hvor mye betalte du for lokalet? Leide du vakter også? TS Anonymous poster hash: 7a1f6...38d Kommer jo helt an på hva slags lokale og hvilke venner du har. Du kan betale 200 kr for et lokale og du kan betale 20.000 kr for et lokale. Vi hadde nylig en fest og var over 50 personer, men vi er da alle skikkelige folk og selvsagt trengte vi ikke vakter. Betalte 1000 kr i leige av lokalet. Men regner du med bråk og spying så er det jo best med vakter selvsagt, men da hadde jeg heller latt være å arrangere den festen. Du høres kanskje ut som om du er litt for ung for å håndtere det, rett og slett. Anonymous poster hash: de05b...5d0 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Å ta inngangspenger når man arrangerer bursdagsfest er en ganske uclassy. Enten må man ta den utgiften det koster eller så må man innse at man ikke har råd. Evt. arrangere med flere slik at man fordeler utgiftene. Anonymous poster hash: de05b...5d0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Kommer jo helt an på hva slags lokale og hvilke venner du har. Du kan betale 200 kr for et lokale og du kan betale 20.000 kr for et lokale. Vi hadde nylig en fest og var over 50 personer, men vi er da alle skikkelige folk og selvsagt trengte vi ikke vakter. Betalte 1000 kr i leige av lokalet. Men regner du med bråk og spying så er det jo best med vakter selvsagt, men da hadde jeg heller latt være å arrangere den festen. Du høres kanskje ut som om du er litt for ung for å håndtere det, rett og slett. Anonymous poster hash: de05b...5d0 Ok, så kanskje jeg bør ha en minifest i stedet, men de nærmeste? TS Anonymous poster hash: 7a1f6...38d 1
happiest Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jeg ville leid er sted! 50 stk er jo litt mange å ha hjemme, synes nå jeg. Hvis du har mulighet til å leie vakter/eller har bekjente som kan egne seg for det så ville jeg gått for det. Hvis du lager arrangement på facebook for eksempel, kan du jo skrive at det er fint om folk ikke inviterer andre da du vil ha kontroll (eller noe lignende). Men så stor fest på 19årsdagen? Jeg ville heller spart pengene til 20årsdagen og hatt noe større da. Men uansett, som en annen skrev, så kan du jo ta inngangspenger. Men da ville jeg gjort det klart at jeg ikke ønsker noe gaver pga. inngangspenger.
Tomaten Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Jeg ville leid er sted! 50 stk er jo litt mange å ha hjemme, synes nå jeg. Hvis du har mulighet til å leie vakter/eller har bekjente som kan egne seg for det så ville jeg gått for det. Hvis du lager arrangement på facebook for eksempel, kan du jo skrive at det er fint om folk ikke inviterer andre da du vil ha kontroll (eller noe lignende). Men så stor fest på 19årsdagen? Jeg ville heller spart pengene til 20årsdagen og hatt noe større da. Men uansett, som en annen skrev, så kan du jo ta inngangspenger. Men da ville jeg gjort det klart at jeg ikke ønsker noe gaver pga. inngangspenger. Jeg er forsåvidt enig i det at du burde vente til 20 års dagen. Da 19 egentlig ikke er noe "stort". Det er bare noe man må igjennom før man blir 20 Men enig med happiest at du burde spesifisere at du ikke vil ha gaver når du tar inngangspenger. Kan ikke få i pose og sekk. Jeg fikk ikke noe gaver når jeg arrangerte storfest, men fikk en heidundranes fest istede som jeg aldri vil glemme
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Ok, så kanskje jeg bør ha en minifest i stedet, men de nærmeste? TS Anonymous poster hash: 7a1f6...38d Det må du jo selvsagt selv bestemme, men du må jo tenke litt på sikkerhet og økonomi. Du bør ihvertfall ha vakter tenker jeg. Anonymous poster hash: de05b...5d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå