Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente som er utrolig forelska. Jeg er nok litt yngre enn mange her inne, men vær så snill - ta dette seriøst!

Jeg er forelska i en fyr som har kjæreste. Jeg trodde jeg bare var betatt og at det kom til å gå over, men nå har det gått langt over et år og jeg bare faller hardere og hardere for han. Vi går på samme fritidsaktivitet. Han og kjæresten har vært sammen litt i overkant av to år, så er liksom ikke så mye jeg kan gjøre.

Jeg tror kaanskje det kunne blitt noe hvis han var singel, for når han ser på meg så føler jeg at han ikke ser på meg som hvilken som helst jente - men kan jo hende det bare er jeg som er paranoid også da, haha! Han tenker ikke halvparten så mye på meg som jeg tenker på han, det vet jeg - og han virker "care" over nettet, men når vi møtes utenom fritidsaktiviteten vi går på sammen så blir han så rar. Han smiler aldri, han bare stirrer. Helt sykt rart, haha. Jeg har falt pladask, så det nytter ikke å si "glem han" til det her. Hva burde jeg gjøre? Blir bare deppa av å ha det som nå.

Anonymous poster hash: 441da...658
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Det er ikke noe annet å gjøre enn å glemme han siden han er opptatt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo vente og vente og vente. Kanskje blir han ledig før du er 40?

Anonymous poster hash: 0204c...7f1
Skrevet

Skjønner det er kjipt, men sann er det bare. Du kan jo prøve deg på han, og se hva som skjer. Kanskje han liker deg også? Hvis ikke så liker han dama si, og det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å akseptere at han ikke liker deg tilbake.

Skrevet

Skjønner det er kjipt, men sann er det bare. Du kan jo prøve deg på han, og se hva som skjer. Kanskje han liker deg også? Hvis ikke så liker han dama si, og det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å akseptere at han ikke liker deg tilbake.

Så du oppfordrer at hun skal prøve seg på noen som hun vet er opptatt?

Moralen lenge leve...

Skrevet

Så du oppfordrer at hun skal prøve seg på noen som hun vet er opptatt?

Moralen lenge leve...

Ja, eller si hva hun føler da. Ikke at hun skal begynne å stryke han på låret og invitere han over til noe heftig sex.

Skrevet

Ja, eller si hva hun føler da. Ikke at hun skal begynne å stryke han på låret og invitere han over til noe heftig sex.

Det er noe annet. :)

Skrevet

Jeg ville ikke sakt noe. Bare vent og se. Hvis han liker deg så prøver han seg, hvis ikke må du vente til han er singel før du prøver deg.. Livet er slik noenganger tro det eller ei, man får ikke alle man forelsker seg i, og de man ikke får glemmer man etter en stund ;)

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat de svarene jeg ikke ønsket å få.

Anonymous poster hash: 441da...658

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...