Gå til innhold

nå skal jeg stille meg skikkelig lagelig til for hugg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er Camilla parker bowles..

Mannen jeg elsker, og som elsker meg, har fått seg en kjæreste. Vi kan ikke ha et liv sammen av ulike årsaker, og mens han på sikt må skape en familie med hun nye (jeg hadde ham først), så får jeg to år med ham i skjul, før hun kommer til Norge. Jeg får to år nå, så får hun ham og de skal få en familie, siden får jeg årene etter at ungene hans blir store nok til at han kan skille seg. Det er feil på så mange måter, jeg har ikke ord...og likevel kan jeg ikke gjøre annet. Fordi jeg elsker ham så intenst at å leve uten ham, ikke er et alternativ. Jeg prøvde å gå, å være sterk, men han kjempet så intenst for at jeg skulle bli, at jeg til slutt ikke hadde krefter igjen til å kjempe i mot. Jeg er utmattet og utslitt. For sliten til å ikke være med ham.

Det er så bakvendt som det kan få blitt, men det er sånn det er, og jeg skal faen meg stå i det, og håpe på at jeg en dag klarer å gå.

Jeg er verdens svakeste fordi jeg elsker ham.

Jeg er Camilla, og det er faen meg pyton.

Så kom med all skytsen dere har.

Anonymous poster hash: 1d675...0dc

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet (endret)

Kvifor er det slik? Kvifor må han gifte seg med henne når han eigentleg elskar deg?

Endret av Alt godt
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte jeg dette riktig? Han har kjæreste som han har barn med som kommer til Norge om to år. I mellomtiden skal dere være sammen og når ungene er store blir dere sammen igjen? Hvorfor gjør han dette?

Anonymous poster hash: 33b2d...afd

AnonymBruker
Skrevet

De har ikke barn sammen enda. Men han kan ikke velge meg av kulturelle årsaker.

AnonymBruker
Skrevet

Proformaekteskap?

Anonymous poster hash: e934c...027
AnonymBruker
Skrevet

Er dette et arrangert ekteskap? Hvorfor tror du han vil bli sammen med deg når ungene er store? Synes det høres rart ut at han bare skal fø opp barnene og så skille seg igjen. Hvorfor skulle han gjøre noe sånt?

Anonymous poster hash: 33b2d...afd

AnonymBruker
Skrevet

Men om det er av kulturelle årsaker; tror du ikke dette vil bli et stort oguoverkommelig hinder også ved en evt skilsmisse?

Jeg kan ikke komme på en eneste kultur av de typer du sikter til hvor skilsmisse er akseptert mer enn å la være å gifte seg.

Jeg tror nok han holder deg(og muligens seg selv samtidig) for narr.

Du kan elske andre og - men om du vil ha endeløst drama og brutte løfter, så er jo dette veien å gå.

Så er jo din sikkerhet et spørsmål muligens dersom vedkommende blir truet til å gifte seg - da er nok ikke årsaken til skilsmissen og "utroskap" særlig godt mottatt.

Anonymous poster hash: 652ab...f16
  • Liker 3
Skrevet

Har han sagt til deg at han (etter at de planlagte barna er store nok) skal ta ut skilsmisse fra den personen han skal gifte seg med?

Hva med deg? Ønsker du deg ikke dine egne barn en dag, og kunne leve som en skikkelig familie og i ett ekte forhold som ikke må skjules for omverden?

Jeg er også enig med det som sies overfor: skilsmisse er ikke akseptert i flere kulturer, og mange familier ser på skilsmisse som æreskrenkelser osv osv.

Du kommer ikke til å ha ditt eget liv, og du kommer ikke til å leve ditt eget liv. Du vil gå rundt og vente på en person som lever ett helt annet liv, med ett annet menneske. Hvorfor ønsker du å sette deg selv i en slik situasjon?

Kutt kontakt med denne personen nå, for jeg tror ikke dette kommer til å ende bra for deg !

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Det du prøver å si er han får både i pose og sekk, kone og familie, med deg på gress.

Høres ut som en dårlig deal, for deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han elsker deg NOK, så bryter han ut.

Hadde ikke du vært villig til å gjøre det samme i motsatt situasjon? Hvis ja, hvorfor skulle ikke han?

Og som noen over nevner, å skille seg må jo være en tilsvarende stor synd??

Anonymous poster hash: e2b19...c2c
AnonymBruker
Skrevet

Dere vet at Camilla Parker Bowles er konen til Prins Charles? Så dette er nok en tulletråd... :)

Anonymous poster hash: 28f31...151

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere vet at Camilla Parker Bowles er konen til Prins Charles? Så dette er nok en tulletråd... :)

Jeg tror TS mener rollen CPB hadde i de årene han var gift med Diana. :P Akkurat som Camilla, håper kanskje TS at hun skal bli gift med prinsen sin til slutt.

Anonymous poster hash: 4a28f...37e

• Liker 7
Skrevet

Eehh...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror TS mener rollen CPB hadde i de årene han var gift med Diana. :P Akkurat som Camilla, håper kanskje TS at hun skal bli gift med prinsen sin til slutt.

Anonymous poster hash: 4a28f...37e

Åja, haha. Kan nok stemme. Hovedinnlegget var bare litt rart skrevet, man kan ikke ta det for gitt at alle vet hvem camilla er og jeg er så vant til at søndag er den store tulle/trolle-tråd-dagen. :)

• Liker 1
Skrevet

Det du prøver å si er han får både i pose og sekk, kone og familie, med deg på gress.

Høres ut som en dårlig deal, for deg.

Enig.. Herregud - kom deg unna og skaff deg en mann du kan elske i offentlighet og stifte familie med. Dette kommer du til å angre på ellers! :blomst:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Mannen jeg elsker, og som elsker meg, har fått seg en kjæreste. Vi kan ikke ha et liv sammen av ulike årsaker, og mens han på sikt må skape en familie med hun nye (jeg hadde ham først), så får jeg to år med ham i skjul, før hun kommer til Norge. Jeg får to år nå, så får hun ham og de skal få en familie, siden får jeg årene etter at ungene hans blir store nok til at han kan skille seg. Det er feil på så mange måter, jeg har ikke ord...og likevel kan jeg ikke gjøre annet. Fordi jeg elsker ham så intenst at å leve uten ham, ikke er et alternativ. Jeg prøvde å gå, å være sterk, men han kjempet så intenst for at jeg skulle bli, at jeg til slutt ikke hadde krefter igjen til å kjempe i mot. Jeg er utmattet og utslitt. For sliten til å ikke være med ham.

Det er så bakvendt som det kan få blitt, men det er sånn det er, og jeg skal faen meg stå i det, og håpe på at jeg en dag klarer å gå.

Jeg syns du skal lese det jeg har uthevet en gang til, for dette er da virkelig ikke bra! For din del tror jeg ikke lenger det handler om kjærlighet, men nærmest en besettelse. Tror du er forelsket i det livet du tror dere kommer til å få sammen, og ikke i han.

Og om han virkelig elsket deg, så hadde han brutt med deg og latt deg få sjansen til å møte noen som kan gjengjelde dine følelser, en som kan være sammen med deg på ordentlig. Som andre har påpekt, han vil ha i pose og sekk, og er for egoistisk til å la deg gå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du skal sitte å eldes i 20 år? Kom deg ut, finn en mann som virkelig elsker deg. Jeg vet at mange kulturer ser på norske kvinner som horer, de vil ikke gifte seg med de,men gjerne ha sex med de. De vil ikke bli akseptert i mange familier. Så om du tror det blir bedre da barna blir voksne? Da er du naiv. Hva med kvinnen han skal gifte seg med. Hun tror kansje hun er den eneste

Anonymous poster hash: 4a20b...7fa

Skrevet

Duu? Hvilke garantier har du for at du faktisk får de årene etter at ungene er blitt store? Du skal ikke undervurdere de båndene som knyttes når to mennesker lever et liv sammen, får barn og en historie med hverandre. Det er bedre med et smertefullt brudd nå, enn 20 års pinefull venting på en du mest sannsynlig ikke får.

Gjest Gjest
Skrevet

Næmmen Camilla da. Ler og ler.

• Liker 1
Skrevet

Kvifor er det slik? Kvifor må han gifte seg med henne når han eigentleg elskar deg?

Ja, TS. kvifor? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...