Gå til innhold

Usikker på hvem jeg skal satse på, to ganske forskjellige menn, men de er kompiser.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en fyr jeg har rotet mye med alle gangene jeg har vært singel. Har aldri gått steget og fortalt han hvor tittukket jeg egentlig er av han. Han har vært singel så lenge jeg vet om og har heller ikke gitt uttrykk for å ha lyst til noe er enn bare sengekos og flørting. Men jeg har walltid tenkt på han og drømt om han. Han er glad i damer det vet jeg men om han fungerer i et forhold blir jeg litt usikker på.

Men samtidig er det en annen mann jeg begynner å like. Han er vel kanskje litt mer kjærestemateriale vil jeg tro. Venninnen min kjenner han og sier han er verdens snilleste, og det tror jeg på. Han har hele tiden, siden første gang jeg traff han, gitt uttrykk for at han er interessert. Jeg gjorde noe dumt den gangen og hadde følelsesløs sex med han år han egentlig begynte å forelske seg i meg, jeg gikk derifra uten dårlig samvittighet for noe og fikk meg en annen kjæreste to uker etterpå. Så jeg har ikke behandlet han fint tidligere noe jeg angrer litt på idag.

Han sier han vil treffe meg og bli kjent. Og det vil jeg tror jeg, men han er ganske sjenert av seg og er litt vanskelig å snakke ned i starten.

Han andre derimot er mer utadvendt og prater mye.

Fornuften sier at jeg bør gå for han siste, siden han virker mer seriøs. Men så er det dette at han andre oppfører seg som en typisk damemagnet og det vekker interesse hos meg og gjør det vanskelig å gi slipp..

Skal jeg spørre han første rett ut, om hva han vil? Får jeg et nei vi kommer aldri til å bli sammen, er det lettere å gå videre da?

Er redd han er alt for glad i damer til å greie å holde seg i skinnet. Vet ikke jeg

Så må jeg nevne at disse to faktisk er bekjente og er fra samme hjemsted..

What to do...?

Vil ikke miste dem begge!

Anonymous poster hash: 17bb8...50c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og ja jeg vet, jeg har et luksusproblem. Men dog et fryktelig vanskelig et...

AnonymBruker
Skrevet

Om de er kompiser ville jeg ikke ha valgt noen av dem!

Anonymous poster hash: d07fa...961

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om de er kompiser ville jeg ikke ha valgt noen av dem! Anonymous poster hash: d07fa...961

Hvorfor ikke det..?

De er ikke SÅ nære venner men de er begge fra samme hjemplass som er såpass liten at alle kjenner alle. Jeg er forresten fra nabokommunen om det har noe å si..

AnonymBruker
Skrevet

Du burde jo muligens avklare litt med han førstemannen da..?

Finne ut om du har lyst å satse på noe med ham først. Her høres det litt usikkert hva det er du kan få.

Også etter å ha snakket med ham og konkludert med at det er en dårlig plan, kan du jo eventuelt høre med han andre da. Men det høres jo også veldig ut som du vet godt hva det er du går til da.

Anonymous poster hash: 2ab98...0cf
Skrevet

Hvis en av dem hadde vært mr right hadde valget vært soleklart. Ergo ingen er mr right.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Hvis en av dem hadde vært mr right hadde valget vært soleklart. Ergo ingen er mr right.

Det finnes ingen "mr.right" :)

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det ville vært umulig å vite på forhånd uansett.

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Det ville vært umulig å vite på forhånd uansett.

Det jeg mener er at hvis ts ikke klarer å bestemme seg så er nok ingen av de to mennene kjærestemateriale for henne.

Innlegget er endret som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort "feilen" å gå for nr to, han som er bra på papiret, verdens snilleste, litt sjenert etc. etc. Problemet er at vi ikke passer sammen, og det jeg tenkte kom til å gå seg til i starten er nå det største problemet i forholdet (vi klarer ikke snakke sammen). Jeg burde skjønt at jeg ikke skulle valgt en som er like dårlig på kommunikasjon som meg selv, jeg trenger en som er helt motsatt, for da klarer jeg å åpne meg jeg også. Når vi prøver å snakke sammen om noe som er litt vanskelig låser begge seg, begge håper det "skal gå over" og det gjør jo det, men uten at selve problemet er snakket om og løst.

Nå har vi et nydelig barn sammen, hverdagen er helt grei, men fordi vi overhode ikke har noen "mental intimitet" eller hva jeg skal kalle det (føler vi kjenner hverandre like lite nå etter 4 år som i starten), har mine følelser gått over i vennskap og jeg vil egentlig bare vekk. Har ingen grunn til å gå annet enn mangel på følelser, og når jeg ser alle trådene her og på andre fora om drittsekkene folk bor med på årevis får jeg så dårlig samvittighet! Her sitter jeg med verdens snilleste fyr og klarer ikke føle noen ting :(

Dette ble rotete og med en lang digresjon, poenget var egentlig: velg en du klikker med, om det er nr en, to eller en helt annen, ikke følg bare fornuften, ei heller kun lysten, finn en som du passer sammen med både i og utenfor senga, og som får frem dine beste sider (og som du gjør det samme med selvfølgelig).

Anonymous poster hash: 51634...f36
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det jeg mener er at hvis ts ikke klarer å bestemme seg så er nok ingen av de to mennene kjærestemateriale for henne.

Hvis hun ikke klarer å bestemme seg er det sannsynlig at ingen av dem er noe særlig kjærestemateriale, men det er jo ikke garantert. Og hun sliter med å velge blant de får jeg inntrykk av, men det MÅ jo ikke bety at ingen av dem er rett for henne vel.

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

En må jo uansett bli kjent med noen før man vet om man ønsker å satse på dem over tid? Selv om min erfaring er at jeg gjerne har en ganske tydelig magefølelse fra starten (men den går mest på en lyst til å tilbringe tid med vedkommende, den kan jo fort endre seg). Jeg tenker det kanskje er verdt det å bruke tid på å bli kjent med nr 2, men vær ærlig med deg selv og ham underveis så du ikke utnytter ham. Så spørs det hva du egentlig ønsker selv - et seriøst forhold, en å etablere deg med, eller mer spenning og kanskje usikkerhet? Jeg tror ikke det er så uvanlig å tiltrekkes av ulike ting i løpet av livet - litt fordi man selv har varierende behov. I perioder har i hvert fall jeg falt for menn jeg rasjonelt sett burde vite det ikke kommer til å bli noe nært og langvarig av, mens i andre perioder har jeg falt for mer stabile og stødige folk.

Anonymous poster hash: e0656...fb8
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ikke "satset" på noen av dem, men funnet meg en fyr nr 3, dvs en fyr som ikke var i samme vennekrets som de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...