AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Okei, jeg er 20 år og jobber som lærer på en ungdomsskole. En av kollegene mine er en 35 år gammel mann som jeg er helt gal etter! Nå er jo det sommerferie, som er helt forferdelig! Jeg savner han så fryktelig at jeg nesten vill ta til tårene. Men i august, når vi begynner på jobb igjen vil jeg virkelig se smashing ut! Så kan dere gi men noen tips, både på utsiden og innsiden? Jeg har plukket opp noen ting som feks og ha øyekontakt med han mens vi prater (noe som fort kan bli ubehagelig, men "forskerne" sier jo det så vi prøver!), hygiene osvosv. Noen tips til og få drømme prinsen? Anonymous poster hash: f8b3c...bc5
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Jeg regner med at drømmemannen din er singel og tilgjengelig. Forhør deg veldig, veldig diskrè om hans hobbyer og interesser, og les deg opp på dette slik at dere kan diskutere temaer han er opptatt av. Men ikke fokuser så mye på ham når dere først jobber sammen at du mister deg selv underveis. Gjør dine egne ting også, og vær sammen med vennene dine så ofte du kan. Ikke avlys avtalene dine bare fordi han plutselig skulle invitere deg ut på en date når og hvis du har kommet så langt. Da er det bedre at du finner en ny dato dere kan møtes på. Ellers, - vær deg selv, smil, vær hyggelig, men ikke overdriv. Smink deg naturlig pen, fremhev øynene dine, spis sunt, drikk masse, og unngå å stirre ham ihjel når du ser på ham/snakker med ham. Kle deg pent, og for all del, - IKKE parfymèr deg selv fullstendig ut av kontroll slik at folk rundt deg holder på å bli kvalt!!!! Du vil slutte å kjenne din egen duft etterhvert, men dem rundt deg vil ikke det. Ha det i bakhodet uansett om du parfymerer deg selv for hans skyld, eller for din egen del. Lykke til!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Hahaha... enda en slik tråd. Er så utrolig underholdene. Ts,du lever i en virkelighetsfjern verden. Når skal du lære: du lurer ikke oss.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Høres ut som en klissete eldgammel novelle fra bladet "Hjemmet". Anonymous poster hash: 1f0e9...50a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå