Gå til innhold

Virker han seriøs eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 21, og for omtrent 3 år siden hadde jeg en nettflørt med en gutt. (Han bor en flytur unna i landet) Kan ikke si vi direkte flørta, men tulla masse med hverandre osv. Vi ble forresten kjent gjennom et spill på nettet. :) Har hatt han som venn på facebook i løpet av disse tre årene.

Kontakten dabba litt av etter en stund, og jeg ble sammen med en gutt som varte frem til nå nylig, vi var vel sammen i 1,5 år omtrent. Har prata litt med denne gutten i mellomtiden, bare sånn "Hei, hvordan går det? :) "

Nå etter jeg ble singel har han begynt å skrive til meg igjen. Han tuller(?) om at jeg må komme å besøke han osv. Vil ikke si jeg kjenner han noe særlig, har aldri komt tett innpå han. Ikke har jeg det nå heller egentlig. Men han har hele tiden en humoristisk tone føler jeg, vet ikke. Tuller mye, men sier også veldig mye søtt. Han har også prata litt seriøst om seg selv osv. Han sier ting som at jeg bare må komme til han om jeg vil osv. :sjokkert:

Har hatt flere seriøse flørter over nettet, var også slik jeg traff eksen min. Og gutter jeg har noe på gang med som bor nær meg har jeg også prata med mye over facebook. Men alle de har jeg følt har vært seriøse, og jeg har liksom mer innpå de enn han her. Har heller aldri prata med han i tlf, noe som jeg syntes er litt rart.. hmm.

Men han skriver også litt sånne "seksuelle" ting, som jeg tolker som tull. Men er kanskje det som er målet hans om jeg besøker han? Vet ikke jeg. Han er forresten 24 år gammel og veldig kjekk. Snapper litt med han også, og ser at han er en meget pen gutt/mann.

Anonymous poster hash: 62641...213
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av erfaring så virker det som han bare er ute etter en ting. og at han ikke vil ha deg på besøk når han har fått det han vil ha.

Anonymous poster hash: 305bd...ebd
Gjest GirlonGirl
Skrevet

Spørsmålet er om DU er keen på et knull eller et forhold? Hvis du er keen på forhold syns jeg at dere skal møte hverandre halfway, for å se hvor seriøs han er og om han virkelig er den han begir seg ut for å være(du vet, ikke alltid folk er sånn som du tror om dere bare har chattet osv). Vil du bare knulle han så kjør på. Kos deg.

• Liker 1
Skrevet

Eneste måten å finne ut av ting er å treffes i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...