AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Noen som har en bra øyeskygge palett i bruntoner å anbefale? Skal brukes til brudesminke. Anonymous poster hash: 9b5cd...524
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Dior Rosy Tan er nydelig til bruder. Lisa Eldridge en kjent makeupartist bruker den her: http://www.lisaeldridge.com/video/25753/beautiful-special-occasion-make-up-weddingprom-etc/ Anonymous poster hash: 7a06f...f50
Gjest Nanne70 Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 UD Naked Basic Palette. Har du prøvd den? Jeg har veldig lyst på den, men lurer på om skyggene er veldig matte, da jeg ikke er så glad i helt matte øyeskygger.
Gjest åffårno Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Noen som har en bra øyeskygge palett i bruntoner å anbefale? Skal brukes til brudesminke.Anonymous poster hash: 9b5cd...524 Jeg lagde bare en selv hos MAC siden ferdiglagde paletter ofte har endel farger som ikke passer meg. Jeg ville personlig ikke brukt bare Naked basic alene, da den har matte farger. Jeg trenger iallefall kombinasjon av matte/lett skimrende. Men mange er jo glad i Nakedpaletten(den første, varme farger noen med skimmer, nr.2 er kaldere om du passer den bedre) - likevel var jeg nok mer fornøyd med MACs selvlagde til akkurat den anledningen - bruker den forsåvidt enda. Jeg brukte matte baser, og la på mer skimrende farger i ytre øyelokk/under bryn. For mye skimmer kan se veldig diskokule/svett ut på bilder da skimmeret fremheves ekstra i blitz - vanligvis bruker jeg litt skimmer også i øyekroken. Men ikke den dagen. (til vanlig bruker jeg en superfin pigmentskygge/perleskimmer som heter naked også fra mac, den er lys beigefarget) Jeg brukte 4 følgende; Orb i øyekrok/som base(eller var det kanskje brule - den var iallefall helt matt og lys baseskygge), en matt nude kald lysbrunfarge som heter wedge på halve ytre øyelokk(eller var det kanskje bare i globalen), woodwinked på halve ytre øyelokk(den skimrer endel) og en skimrende lys under brynene, tror det var naked lunch.... Så er jo endel ulike farger satt sammen her; https://s3.amazonaws.com/luuux-original-files/bookmarklet_uploaded/maceeyeshadowpalette1.jpg Fikk forøvrig langt bedre hjelp/tips av online chattefunksjonen hos MAC intl enn jeg gjorde i butikken Om du liker brunt og skimmer MÅ du uansett prøve eyelinerens om heter Teddy, den er skimrende brun Såh. Jeg hadde enten kjøpt Naked sin palett, eller lagd egen hos MAC. Endret 13. juli 2013 av åffårno
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Har du prøvd den? Jeg har veldig lyst på den, men lurer på om skyggene er veldig matte, da jeg ikke er så glad i helt matte øyeskygger. Jepp, jeg har. Skyggene er ikke totalt matt, men de er ikke satin heller.
Gjest Nanne70 Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Jepp, jeg har. Skyggene er ikke totalt matt, men de er ikke satin heller. Takk for opplysningen, tror nesten jeg må prøve dem, jeg
Jade Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Jeg stemmer også for å gå på MAC for å finne fine bruntoner og sette sammen en egen. Da slipper du å kjøpe en masse farger du aldri kommer til å bruke. Spørsmålet er også om du skal bruke det til brudesminke èn gang (altså at det skal passe til en spesifikk person), eller om du tar ulike oppdrag, og at det dermed skal passe flere forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå