Portvinpiken Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Jeg mener å ha sett sånne gulvbeleggsfliser som enkelt kan limes på gulv - og som ser ut som litt større type fliser, men som da er belegg. Noen som vet hva jeg tenker på og hvor jeg kan få tak i sånne? Har vært på forskjellige type BM, OBS Bygg etc, men ingen av disse hadde det.
Gjest iGirl Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Jeg mener å ha sett sånne gulvbeleggsfliser som enkelt kan limes på gulv - og som ser ut som litt større type fliser, men som da er belegg. Noen som vet hva jeg tenker på og hvor jeg kan få tak i sånne? Har vært på forskjellige type BM, OBS Bygg etc, men ingen av disse hadde det. http://www.gulvdeal.no/produkter/gulvbelegg/
Portvinpiken Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2013 Det er ikke kork du tenker på? :-) Neida, overhode ikke kork :-)
Portvinpiken Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2013 http://www.gulvdeal.no/produkter/gulvbelegg/ Hmmmm, takk for link - men mulig jeg er "blind" for jeg ser ikke noen beleggfliser på den siden. Kanskje jeg bare har drømt hele greia - kanskje det ikke finnes?
orgus Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Neida, overhode ikke kork :-) Regner med du antar at kork finnes i litt flere sorter enn hva det gjorde på 80-tallet http://www.tlund.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=823616 Finnes jo i fliststørrelser, og som klikk, mykt og fint
Portvinpiken Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2013 Regner med du antar at kork finnes i litt flere sorter enn hva det gjorde på 80-tallet http://www.tlund.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=823616 Finnes jo i fliststørrelser, og som klikk, mykt og fint Hvis kork nå tåler spyling og vask som belegg gjør - daglig, så har jeg ikke fulgt med nei :-).
orgus Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Nå vet jeg ikke hva du legger i "spyling", men da høres det ut som du trenger vanlig limt belegg
Portvinpiken Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Nå vet jeg ikke hva du legger i "spyling", men da høres det ut som du trenger vanlig limt belegg Ja, tenker vinyl. Beklager - ser nå at jeg absolutt burde ha skrevet det i HI. Jeg var bare i min egen lille boble hvor jeg selv vet hva jeg tenker, men forteller det ikke høyt :-) Endret 7. juli 2013 av Portvinpiken
orgus Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Da tipper jeg det nærmeste du kommer er ferdig på rull med eventuell flis-print, som blir limt i skjøtene.
Portvinpiken Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2013 Da tipper jeg det nærmeste du kommer er ferdig på rull med eventuell flis-print, som blir limt i skjøtene. Ok. Så det finnes kanskje ikke da. Bare noe jeg har innbilt meg (noe som er godt mulig altså).
orgus Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Ok. Så det finnes kanskje ikke da. Bare noe jeg har innbilt meg (noe som er godt mulig altså). Fant litt forskjellig, men virker ikke som noe er beregnet for den bruken du skisserer i alle fall. Tipset må vel være å kontakte en maler eller malerforretning feks
Portvinpiken Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #13 Skrevet 7. juli 2013 Fant litt forskjellig, men virker ikke som noe er beregnet for den bruken du skisserer i alle fall. Tipset må vel være å kontakte en maler eller malerforretning feks Ja kan godt tenkes. Men da tror jeg vi bare satser på vanlig vinylbelegg på rull. Tenkte det var litt enklere om det fantes i typ flisestørrelser (som kork),men når jeg tenker meg om så er det antagelig litt mer tidkrevende. Takk for hjelpen :-)
orgus Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Ja i alle fall om du tenker at alle flisene må limes for å gjøre det like tett som en rull 1
*Bumblebee* Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 Hva koster vinylbelegg..? Jeg trenger også nytt gulv på et bad, vil gjøre det billigst mulig.
orgus Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Hva koster vinylbelegg..? Jeg trenger også nytt gulv på et bad, vil gjøre det billigst mulig. Avhengig av type og størrelse, fra et par tusen og opp
orgus Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Shit, såå dyrt?? Pr kvm??? Nei tenkte hele rommet jeg nå da
Portvinpiken Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #20 Skrevet 9. juli 2013 Shit, såå dyrt?? Pr kvm??? Sjekket i dag, og på en lokal butikk kostet våtromsbelegget i vinyl 166,- pr kvm. De var kjedelige i mønstre og farger, men billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå