Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi går på AAP og fikk en sum av hennes foreldre for en stund siden..Hun vurderer å kjøpe leilighet...Kan hun det? Vil hun fortsatt få støtte fra nav? Er dem villige til å være med på det eller dem har ikke noe å si?

Anonymous poster hash: 53279...318
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AAP har ingenting med formue å gjøre. Man kan fint ha penger på konto/eie noe av verdi uten å miste AAP.

Anonymous poster hash: 365ae...e59
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi går på AAP og fikk en sum av hennes foreldre for en stund siden..Hun vurderer å kjøpe leilighet...Kan hun det? Vil hun fortsatt få støtte fra nav? Er dem villige til å være med på det eller dem har ikke noe å si?

Fikk din venninne en sum av AAP's foreldre?

Anonymous poster hash: c325d...7ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fikk din venninne en sum av AAP's foreldre?

Eller fikk hun av sine foreldre?

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

AAP er vel noe man får når man er under arbeidsretta tiltak via NAV, om man da vinner i lotto eller arver en formue har ingenting å si.
Man er likefullt i en situasjon hvor man prøver å komme seg ut i arbeid...med mindre det er snakk om en så stor sum at en ikke trenger bekymre seg for økonomi resten av livet da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Av hennes foreldre.

Man den summen er ikke så stor nok til leilighet.. Kan hun ta opp lån i tillegg selv om hun går på AAP? Hun har ikke noe lån fra før!

Skrevet (endret)

Av hennes foreldre.

Man den summen er ikke så stor nok til leilighet.. Kan hun ta opp lån i tillegg selv om hun går på AAP? Hun har ikke noe lån fra før!

AAP har ingenting med ens økonomi å gjøre. Det er kun arbeidsretta tiltak som andre nevner.

Tror du veksler med gjeldsanering her. For der har det noe å si...

Edit: feil grammatikk gitt :P

Endret av Tomaten
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun kan ta opp lån på AAP. Spørsmålet er om banken ser på det som stabil nok inntekt til å gi lån.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Av hennes foreldre. Man den summen er ikke så stor nok til leilighet.. Kan hun ta opp lån i tillegg selv om hun går på AAP? Hun har ikke noe lån fra før! Anonymous poster hash: 53279...318

Om hun får lån er opp til banken.

Anonymous poster hash: 5d23a...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Takk dere:)

Skrevet

AAP blir ikke regna som inntekt av bankene, så tror nok ikke hun får lån. Er iallefall det jeg har fått opplyst :)

AnonymBruker
Skrevet

AAP blir ikke regna som inntekt av bankene, så tror nok ikke hun får lån. Er iallefall det jeg har fått opplyst :)

Klart det blir regnet som inntekt, men med tanke på at man i utgangspunktet bare får det i fire år er det ikke noe særlig stabil inntekt.

Skrevet

Klart det blir regnet som inntekt, men med tanke på at man i utgangspunktet bare får det i fire år er det ikke noe særlig stabil inntekt.

Ergo får man ikke lån ;)

Skrevet

Jeg går på AAP og fikk lån på 2,1 millioner nettopp. Har 650.000 i egenkapital.

Har da endel annen støtte fra NAV og tilsammen med AAP blir det nesten 500.000 i året.

Skrevet

Så det går fint an å få lån med AAP var det jeg skulle si. :)

Skrevet

Har da endel annen støtte fra NAV og tilsammen med AAP blir det nesten 500.000 i året.

Da må du ha hatt en heftig lønn før du gikk over på AAP. :)

Og da bøyer jeg meg i støvet, du har motbevist meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, hvordan skal dette ende. Begynner å skjønne hvorfor NAV-budsjettet er på 400 milliarder i året.

Og Ts, hvorfor skriver du "venninna di", når du likevel er anonym? Alle skjønner at det er du selv som er venninna di.

Anonymous poster hash: 211d5...6fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Aner ikke hva hun tjener, men at hun går på AAP ..

Siste anonymen dere, hadde du vært tøff nok hadde du ikke postet selv som AB.... Noe annet har du ikke noe med å gjøre:P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siste anonymen dere, hadde du vært tøff nok hadde du ikke postet selv som AB.... Noe annet har du ikke noe med å gjøre:P

Hvilken forskjell ville du utgjort om jeg hadde vist nicket mitt? Nicket mitt er også helt anonymt.

Dette "jeg spør for en venninne av meg" er så latterlig, det begynner å bli nok nå.

Anonymous poster hash: 211d5...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Latterlig er du selv spør du meg!! Som henger deg oppi det...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...