Gjest gjest i dag Skrevet 16. april 2004 #61 Del Skrevet 16. april 2004 Hei! Vil først si: Synes jenta på bilde så bra ut. For det andre: Jeg har selv en kropp veldig likt hennes, litt mer markert mave men ellers likt. Jeg må også få si en ting, at folk kan si til en at du er fryktelig tynn osv, er like ille for en om du skal sagt til en person at du er fryktelig feit!! Der er ikke alltid at den personen som er liten og slank kan no for det. Har selv fått høre det sååå mange ganger, å så tynn du er, å så litta og tynn og spjælete du er osv... Det sårer veldig, har selv lært meg og ikke bry meg med folk som sier det. Men for noen er det ikke så lett. Tenk over det fær du sier det, det kan såre veldig. (var ikke for å kritisere noen direkte men for å få sagt meningen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 16. april 2004 #62 Del Skrevet 16. april 2004 18,5 er visst grensa for undervekt. Ergo er Jessica akkurat såvidt innenfor det som regnes for normalvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #63 Del Skrevet 16. april 2004 Ble nysgjerrig og måtte kikke på dette bilde eg og, men hvordan i alle dager vet du høyde og vekt på denne jenta?? Og hvem er hun?? forøvrig så vel hun flott ut vel, ung og sprek.. Er ikke vanskelig å finne ut sånn fakta om kjendiser. Dro bare et lite søk på Google om Jessica Alba stats og der var der. Er forresten helt enig med de som sier det er 'greit' å rakke ned på tynne jenter men å kalle en overvektig person feit er feil. Drittlei den dobbeltmoralen. Er tynn selv og får ofte kommentarer om at jeg burde spise mer og at jeg er for tynn og 'mat er digg'. Kan bli ganske sårende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #64 Del Skrevet 16. april 2004 Denne tråden på under et døgn fått over 60 svar-5 sider viet til diskusjon rundt en skuespillers kropp, og hvorvidt denne er pen.. Så fint å se at noe virkelig engasjerer norske kvinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #65 Del Skrevet 16. april 2004 Men det er ikke alle som sa at de ikke syntes hun hadde fin kropp fordi hun var tynn... Trenger ikke være det som er grunnen. Folk har forskjellig smak og det er jo bra da.. Jeg har forresten ikke sagt noe om kroppen hennes, hverken for eller imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #66 Del Skrevet 16. april 2004 Denne tråden på under et døgn fått 60 svar-5 sider viet til diskusjon rundt en skuespillers kropp, og hvorvidt denne er pen.. Så fint å se at noe virkelig engasjerer norske kvinner.. Brydde deg nok til å svare du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #67 Del Skrevet 16. april 2004 Denne tråden på under et døgn fått over 60 svar-5 sider viet til diskusjon rundt en skuespillers kropp, og hvorvidt denne er pen.. Så fint å se at noe virkelig engasjerer norske kvinner.. Ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #68 Del Skrevet 16. april 2004 Brydde deg nok til å svare du og. Ja, at så mange kvinner blir så engasjert over dette engasjerer meg! Som du sikkert la merke til uttalte jeg meg ikke om kroppen til denne skuespilleren, eller hva som er en "pen" kropp..dette engasjerer meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 16. april 2004 #69 Del Skrevet 16. april 2004 Tipper hun er ca. 52 kg. Var selv like tynn (om ikke tynnere) når jeg var syk. (Ikke SF, men mistet matlysten i mange mnd pga annen sykdom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusur Skrevet 16. april 2004 #70 Del Skrevet 16. april 2004 Når jeg var 18 år, var jeg 173 cm høy og 56 kilo. Jeg var ikke syk eller spiste dårlig. Det var min normalvekt da. -pusur- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 16. april 2004 #71 Del Skrevet 16. april 2004 Nei det er ikke nødvendigvis negativt å være lubben, jeg synes det er fint jeg, men hvis jeg hadde sagt til noen at de hadde vært lubben hadde det nok blitt oppstyr. Men at jeg reagerer når folk kaller meg tynn osv det skjønner de ikke. (det er like ille å være for tynn som å være for tykk) Jeg har ikke akkurat kommentert kroppen til en bruker i albumet her inne.... Ikke ta alt personlig! Om jeg sier at en kjent sanger synger stygt, blir du lei deg da også, siden du kanskej ikke har sangstemme? Det må jo også være lov å vise frem bilde av Anna Nicole Smith og si at hun har for mye former/ er for stor til at jeg ønsker å se slik ut? Latterlig å dra denne tråden over i en hetse-tynne debatt, for det gjør jeg ALDRI. Har selv venner som sliter med å legge på seg og gjør alt de kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 16. april 2004 #72 Del Skrevet 16. april 2004 synes helt ærlig dette så ut til å være en formløs småjente i 13-14 års alderen....... Det var det jeg tenkte også, da jeg tok en titt på bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 16. april 2004 #73 Del Skrevet 16. april 2004 For det første er ikke BMI noe å stole på. Men uansett så regnes det vel som "normalt" fra 18 og oppover? Grunnen til at det er mer godtatt å si til noen "du er tynn", enn å si "du er feit" er vel dagens ideal. Som jo er at man skal være supertynn. Hvis idealet var å være ganske kraftig. Alle modeller man så overalt var store og kraftige, da hadde det vel også være greit å si til noen at de var tjukke/lubne. Nei, man er undervektig når bmi er under 19... mellom 20-25 er vel å være "normal". Men til personen som startet tråden: Dette ble litt av et oppstyr! Men det kommer an på din kropp, fettlag, høyde/vekt, kroppsbygning osv om du kan få den "samme" kroppen som Jessica! Jeg har alltid vært tynn, bmi lå på 17 da jeg var 16-18 år...(162) nå er jeg 20 og den ligger på 22. (pga sykdom) jeg ble hele tiden kalt tynn av alle, "du må legge på deg noen kilo" bla bla bla. er det noe koselig da? det syntes ihvertfall ikke jeg... og nå maser heller ikke familien på meg om at jeg må spise mer, gå opp i vekt osv. Har en venninne som er 167, og hun er sykelig tynn! veier vel 50 kg eller noe.. Men jeg ønsker deg ihvertfall lykke til, skriv åssen det går da, om du får drømmekroppen til slutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 16. april 2004 #74 Del Skrevet 16. april 2004 til sun and moon: http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html http://www.roche.no/pharma/helseskadelig_o...vervekt/bmi.htm http://mat-no.primavi.com/ovrigt/bmi.cfm http://www.lommelegen.no/art/art1993.asp tar alle disse sidene feil da eller? Tror kanskje det gjelder for mann at normalvekt er 20 og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #75 Del Skrevet 16. april 2004 Avsporing det her; men, man kan ikke se om en person er undervektig bare på grunnlag av BMI. Den tar f.eks. ikke hensyn til benstrukturen din. Og, denne jenten her, hun ser ut som en tynn vanlig ung jente, gjør hun ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 16. april 2004 #76 Del Skrevet 16. april 2004 Avsporing det her; men, man kan ikke se om en person er undervektig bare på grunnlag av BMI. Den tar f.eks. ikke hensyn til benstrukturen din. Og, denne jenten her, hun ser ut som en tynn vanlig ung jente, gjør hun ikke? nei, det er klart man ikke kan. BMI er egentlig ganske useriøst, tar ikke hensyn til noe annet høyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 16. april 2004 #77 Del Skrevet 16. april 2004 Den som blir truffet av slikt, må tydeligvis også komplekser. Nehei sier du det du da? HVA MED Å LESE AT JEG SKREV DET SVART PÅ GULT HVA?`!??!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 16. april 2004 #78 Del Skrevet 16. april 2004 Så masse sinna folk her da. Ser ikke poenget i å gjenta meg selv men jeg står på mitt. Jeg spørte om et spørsmål, tydeligvis var det for vanskelig å svare på det uten å ro ro ro din båt, så da tar jeg min åre fatt og ror selv ut av denne diskusjonen. Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #79 Del Skrevet 16. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivingOnTheEdge Skrevet 21. april 2004 #80 Del Skrevet 21. april 2004 Selv om man er tynn, betyr ikke det at man ikke kan være kvapsete. Og hun her har ikke gjort nok situps. Men veldig flott for det, høy og slank. Det er MULIG å bli sånn, men spørsmålet er: Vil det kle deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå