Gjest Balenciaga Skrevet 15. april 2004 #21 Del Skrevet 15. april 2004 Hvorfor trekker kvinner alltid ordet misunnelse inn i diskusjoner hver gang noen er uenig? Tåpelig. Jeg syns ikke hun har fin kropp. Hun er for tynn og spe. Hun har ikke kvinnelige former. Litt kjønnsløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #22 Del Skrevet 15. april 2004 Og det er hennes feil? Har du små hofter, så har du små hofter. Er vel ikke hennes feil det. Fortjener hun kritikk fra dere fordi hun er litt formløs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #23 Del Skrevet 15. april 2004 Og det er hennes feil? Har du små hofter, så har du små hofter. Er vel ikke hennes feil det. Fortjener hun kritikk fra dere fordi hun er litt formløs? Vart det ikkje spurt etter kva ein syns då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #24 Del Skrevet 15. april 2004 Nei, spm var hvor mye hun veier og om det var et realistisk mål. Ikke om hun er formløs, kvapsete eller for tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #25 Del Skrevet 15. april 2004 Og det er hennes feil? Har du små hofter, så har du små hofter. Er vel ikke hennes feil det. Fortjener hun kritikk fra dere fordi hun er litt formløs? Nei, det er klart, det glemte jeg. Alle som stiller opp på bilder i showbiz MÅ få skryt. Heriblant også Pamela (gud forby om noen synes hun se rrar ut), Lollo Ferrarri og andre rariteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #26 Del Skrevet 15. april 2004 Nei, det er klart, det glemte jeg. Alle som stiller opp på bilder i showbiz MÅ få skryt. Heriblant også Pamela (gud forby om noen synes hun se rrar ut), Lollo Ferrarri og andre rariteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #27 Del Skrevet 15. april 2004 ...som sagt, Jessica Alba er 173 og veier 56 kg. Ser bra ut i min mening. Jessica who.....??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #28 Del Skrevet 15. april 2004 Sammenligner du Lola Ferrari og Pamela Anderson med Jessica Alba? De er ikke like på noen måte. Urdårlig argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #29 Del Skrevet 15. april 2004 Jessica who.....??? :klø: Jessica Alba. Hun er skuespiller. Mest i tenåringsfilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #30 Del Skrevet 15. april 2004 Nei, spm var hvor mye hun veier og om det var et realistisk mål. Ikke om hun er formløs, kvapsete eller for tynn. Men, realistisk over for HVEM?! Det er jo vitterligen realistisk for henne pr d.d. OKey.....ser vel lite tenåringsfilmer :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #31 Del Skrevet 15. april 2004 Sammenligner du Lola Ferrari og Pamela Anderson med Jessica Alba? De er ikke like på noen måte. Urdårlig argument. Nei. Men de jobber i showbiz og stiller opp på bilder, så da kan man jo ikke kritisere dem for hvordan de ser ut. Ifølge deg. Eller gjelder denne regelen kun vakre tynne skuespillere som du synes er pene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #32 Del Skrevet 15. april 2004 Har aldri sagt kjendiser ikke fortjener kritikk. Men dere snudde temaet helt vekk fra hva det var om og begynte å rakke ned på kroppen hennes. Mange svarte ikke engang det orginale innlegget. Ville bare gjøre det kjent at 'Hun er for tynn og utrent'. Poenget med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #33 Del Skrevet 15. april 2004 Har aldri sagt kjendiser ikke fortjener kritikk. Men dere snudde temaet helt vekk fra hva det var om og begynte å rakke ned på kroppen hennes. Mange svarte ikke engang det orginale innlegget. Ville bare gjøre det kjent at 'Hun er for tynn og utrent'. Poenget med det da? Nei, poenget var vel noe av det samme som at du nå skriver innelgg som ikke har noe med første innleggg å gjøre. Å si sin mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 15. april 2004 #34 Del Skrevet 15. april 2004 er dette målet? vel folkens, bare å begynne i mårra.. med treninga asså.. alt er mulig.. og ikke glem solarium og selvbrunern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #35 Del Skrevet 15. april 2004 Utenom at jeg faktisk svarte på spm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. april 2004 #36 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg er ikke kvapsete din nisse, jeg er tynn som en fisk men da en helt perfekt tynn stram kropp skal bli kalt kvapsete, er vel jeg en lubben bestemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #37 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg er ikke kvapsete din nisse, jeg er tynn som en fisk men da en helt perfekt tynn stram kropp skal bli kalt kvapsete, er vel jeg en lubben bestemor. Det var dine ord. Som sagt så syntes ikke jeg det første bildet viste en perfekt og stram kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. april 2004 #38 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg mente ikke kalle deg nisse. Alle kan ikke være perfekte. Jeg syns hun var pen, når jeg studerer var det litt småpløsete, men pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #39 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg tør vedde på at dere som kritiserte den såkalte "kvapsete" kropppen til hun på bilde nr 1. er dere som er mest overvektige og misfornøyd med deres egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #40 Del Skrevet 16. april 2004 Hvorfor trekker kvinner alltid ordet misunnelse inn i diskusjoner hver gang noen er uenig? Tåpelig. Det reagerer jeg også på. Man må da kunne synes at noen ikke er så fin, uten at man skal bli kalt missunelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå