Gå til innhold

Denne jenta... (bilde, vekt)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ganske umulig å si hva folk veier ved å se på et bilde bare. Hva er muskler, hva er fett? Hvor høy er hun, hvor tung er beinbygningen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten umulig å tippe vekt utifra et bilde.. men hun ser jo ikke tung ut da! :o veldig slank synes jeg..

Så ser hun også veldig ung ut. er man veldig ung er man jo ikke helt ferdigutviklet heller, med tanke på hofter og kvinnelige former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

synes ikke hun hadde så fin kropp jeg da.. synes hun har det jeg vil kalle valker eller store hofter som legger seg som en ring rundt bikinikanten henens oppe på magen..dessuten var magen ganske innskrumpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hun ser ikke så høy ut..Kanskje 1,66 m høy? Isåfall tror jeg hennes vekt er ca. 52 kg.

PS! Jeg pleier å være god på å gjette vekt.

Klart det er realistisk å kunne slanke deg, men du behøver jo ikke akkurat å bli som henne. Et menneske vil alltid fremstå som på sitt mest attraktive som sitt identiske jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mye kritikk ute å går her. Stakkars jente kan vel ikke noe for åssen hu ser ut. Meningen med denne tråden var jo ikke at dere skulle legge ut om hvor tynn og 'kvaspete' hun er. Se dere i speilet før dere kritiserer andre.

For mye hat her i verden.

Men som sagt, Jessica Alba er 173 og veier 56 kg.

Ser bra ut i min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

Så siden min kropp er nesten lik, er jeg kvapsete og formløs? (har bare litt større hofter men så pupper) kvinnfolk har sine måter å uttrykke misunnelse på jaggugitt :roll:

Derimot, om man er fornøyd med sitt eget speilbilde, studerer man ikke andres for så å finne feil. Det er iallfall min lille selvgode teori. Så får dere tenke hva dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Poirot
Så siden min kropp er nesten lik, er jeg kvapsete og formløs? (har bare litt større hofter men så pupper) kvinnfolk har sine måter å uttrykke misunnelse på jaggugitt  :roll:  

Derimot, om man er fornøyd med sitt eget speilbilde, studerer man ikke andres for så å finne feil. Det er iallfall min lille selvgode teori. Så får dere tenke hva dere vil.

For alt jeg vet kan det godt hende at du er kvapsete og formløs. Og så?Min kropp er da heller ikke perfekt. Vi har alle vårt. Om man først skal velge seg en drømmekropp skjønner jeg ike at man velger en som ser så utrent ut, that's all.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

All in the eye of the beholder, Poirot.

Og ville ikke akkurat kalle Jessica Alba utrent.

Bilde fjernet. Du kan legge til en link, men ikke i selve innleggene.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
All in the eye of the beholder, Poirot.

Og ville ikke akkurat kalle Jessica Alba utrent.

Bilde fjernet. Tusenfryd - moderator

:wow:

Hehe.. Bare MÅTTE prøve sikle-smileyen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Nei, her så hun flott ut, men fremdeles litt lite former for min smak. Synes det er fint med liv, jeg.

Men på det forrige bildet så hun kvapsete ut, i den grad man først skulle plukke seg ut en kropp man ønsket å ligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...