Gå til innhold

Stroppeløs brudekjole - skille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et litt teit problem jeg kunne trengt litt hjelp med. Jeg skal ha stroppeløs brudekjole, men har fått tidenes skille på skuldrene etter noen dager med usedvanlig fint vær. Hvordan kan jeg best klare å jevne det ut før bryllupet til helga? Tenkte å ta sol, men vil ikke skillet fortsatt være der?

Vet det er et rart spm, men stroppeløs kjole er ikke spesielt pent sammen med skille etter singlet akkurat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Prøv BodyShop sin sololje. Den gir glød og hindrer skille slik jeg fikk bla. ;)

Hvis ikke finnes det sminke som kan gjøre nytten.

Skrevet

Uffda. Sol kan nok jevne det ut, men er det et veldig markert skille vil det nok ikke bli borte på få dager dessverre. Og jeg forstår jo at du gjerne vil ha fjernet dette

Jeg har tenkt på dette helt siden de første fine dagene i våres og skaffet meg en bikinitopp uten stropper og har konsekvent brukt den hvis jeg har vært ute i sola. Så jeg har heldigvis ikke fått noe skille. Lykke til! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre jækli vanskelig å få sol på skuldrene i solarium. Men du må jo bare prøve. Ellers hadde jeg laget meg en innretning som gjorde at jeg kun fikk sol på de stedene som mangler sol og vært ute. Stå eller sitt så får du den beste vinkelen. Og kjøp Dove sin summer Glow og smør deg med den kun der du mangler sol. Kanskje du må få noen proffe til å gi deg spraytan der du mangler? :vetikke:

Anonymous poster hash: 40353...2af
Skrevet

Prøv kjolen nå å evt Sy på stropper på kjolen hvis du syns det ikke ser bra ut

Skrevet

Har nok ikke tid til å sy på stropper, programmet er ganske fullt nå før bryllupet for å si det mildt :P Jeg får ta sol flere dager og prøve å jevne det ut og håpe den gjør susen :/ Jeg skal ha håret ned også, så kanskje det ikke synes like godt? Hvis jeg prøver å være litt bevisst på å ha det over skuldrene i kirken og på bilder. Burde jo tenkt på det her før gitt :P

AnonymBruker
Skrevet

Er noe av det styggeste jeg ser bare for å ha sagt det :fnise: (Tydelig skille i stroppeløs brudekjole altså...)

Prøv i hvert fall å skrubbe deg godt, og pass på å ikke vere mer i sola uten å tenke over hva du soler!

Å sminke det bort er ikke lett siden man har en hvit kjole, men litt bør man nok forsøke.

Tror jeg ville tatt lange dusjer og kjørt på med skrubbing, og avsluttet med en sånn selvbruningsbodylotion som er svak. får du noen til å hjelpe deg kan du jo smørre mer på de hvite stedene, men dette er risky buisniss altså! :sjenert:

Anonymous poster hash: 9c3a9...1dc
Skrevet

Huff da.... Jeg hadde ikke kjørt på med solarium og selvbruning. Det hjelper nok ikke til noe annet enn at du får alt for mørk og fake farge til å være pen i en hvit kjole, og skillene vil fortsatt være der. De gangene jeg har hatt skille har jeg alltid sminket det bort. Er en liten presisjonsjobb, men det er det eneste som hjelper.

• Liker 1
Skrevet

Du kan dempe det ved å påføre selvbruner eller gradual tan på selve skillet.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville prøvd med solarium frem til fredag for deretter kjøpt solpudder å hatt på

Skrevet

Har nok ikke tid til å sy på stropper, programmet er ganske fullt nå før bryllupet for å si det mildt :P Jeg får ta sol flere dager og prøve å jevne det ut og håpe den gjør susen :/

Det tar ikke lengre tid å sy på stropper enn å ta sol altså :fnise:

• Liker 2
Skrevet

signerer denne
Skrevet

Det samme har jeg tenkt på. Dette er bakdelen ved å gifte seg senere på sommeren. Jeg finner alle de gamle singletene jeg har med tynne stropper som kan knytes i ryggen slik at jeg unngår det. So far so good, bare svake skiller så langt etter en liten glipp i utdrikkningslaget mitt.....

Vil ønske deg lykke til og håper bryllupsdagen din blir knall uansett skille eller ei.

Gjest Adriane
Skrevet

Tror til og med det tar kortere tid å sy på stropper :)

Jeg tror uansett ikke solarium er løsningen - skal du da dekke til alt annet enn singletstripene? For ellers ender du jo opp med det samme skillet vel, for alt blir jo solet, ikke bare de hvite skillene?

Om jeg hadde dette dilemmaet, tror jeg at jeg ville gått for en sånn "gradual tan"krem, eller en farget fuktighetskrem og sett om ikke det kan hjelpe litt + sminke og fikseringsspray (som gjør at sminken sitter mye bedre)

AnonymBruker
Skrevet

Du burde kanskje tenkt på det litt før, og gått med tubekjole/tubetopp da du var ute?

Anonymous poster hash: 955f5...32f
AnonymBruker
Skrevet

Gud av meg, hele bryllupet ødelagt, dette kommer gjestene til å snakke om i lang tid, ingen kommer til å snakke om gamle tante Magda på 78 som drakk seg drita og kasta bhen utpå kvelden.

Anonymous poster hash: ceeb0...2fe
Skrevet

Jeg glemte helt av det, så da blir det lite skille :P Burde jo tenkt på det før, men vært nok andre ting å tenke på. Fint bryllup blir det nok uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...