Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har glemt når gutten jeg liker har bursdag.

Det er sånt jeg burde huske, så han hadde nok blitt litt fornærma om han fikk vite det.

Vet at det er om ca en uke, men uansett hvor mye jeg vrenger hjernen, så husker jeg ikke datoen.

Er det noe sted på nettet jeg kan finne ut dette? Han er ikke på Facebook..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke spørre en venn av han da?

Gjest Gjest
Skrevet

Ligg litt lavt i en uke, og gratuler med vel overstått neste gang dere ser hverandre?

Skrevet

Vil ikke at noen som kjenner han skal vite at jeg ikke husker. Og jeg kjenner ikke vennene hans..

AnonymBruker
Skrevet

Si til ham at du har glemt hvilken dag det er. Gutter er ikke så opptatt av det som jenter.

Anonymous poster hash: d93ce...c87

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut bankkortet hans i smug..

Skrevet

Jeg husker ikke når kjæresten min gjennom 2 år har bursdag:-p Vet det er i slutten av august, men om det er den 30 eller 31 husker jeg ikke!

Skrevet

Vil gratulere på dagen hans, ikke etterpå..

Har glemt datoen før også, han ble litt skuffet.. Skrev inn i kalenderen på gamle mobilen min, men den gikk i stykker.

Det er jo ikke så forferdelig om han får vite, men finnes det ikke en side på nettet med sånn info?

AnonymBruker
Skrevet

Du må vel bare google og se hva som finnes om ham. Kanskje han har drevet med/driver med organisert idrett med hjemmeside, kanskje han har skrevet det noe sted på nett selv, kanskje noen har satt inn gratulasjon i lokalavis som ligger på nett også eller kanskje noe annet. Ellers må du nesten spørre noen felles kjente.

Tviler forøvrig på at han tar det så tungt om du ikke husker det. Er i hvert fall ingenting som gjør meg, en ung mann, mindre enn om folk glemmer bursdagen min. Han tar det i hvert fall ikke som et tegn på manglende interesse, maks som litt surrete.

Anonymous poster hash: 3d235...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Eller, når du tydeligvis har glemt det før (og dermed kjent ham en stund) - har du SMS-korrespondanse eller lignende fra i fjor og kan finne svaret der?

Anonymous poster hash: 3d235...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk skattelistene da. Står vel fødselsdatoen der.

Anonymous poster hash: 6da5e...7a4
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk skattelistene da. Står vel fødselsdatoen der.

Nei, der står kun fødselsår. Det er vanskelig å finne fødselsdato til andre på nettet da det er en del av personnummeret og regnes som personlig informasjon.

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

spør han hvilken dag/dato det er i dag (fordi du "surrer") å så prøver du å "regne ut" hvor mange dager det er til bursdagen hans, feks ved å si: så det er altså.... hvor mange dager til bursdagen din?

bare sånn helt ut av det blå :P

AnonymBruker
Skrevet

Nei, der står kun fødselsår. Det er vanskelig å finne fødselsdato til andre på nettet da det er en del av personnummeret og regnes som personlig informasjon.

Mja, da kan det bli vanskelig.

Selv hadde jeg tilgang til hele personnummeret til hele folkeregisteret i min tidligere jobb.

I tillegg til tilgang til MYE annet også. Men det var jo også selvsagt i aller høyeste grad konfidensielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...