Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og min samboer har en stund nå snakket om å bli gravide. Vi hadde en leilighet, men vi misstrivdes der og leien var dyr og vi fant ut at det va enklest og flytte ut. Vi bor nå til mine foreldre og står på venteliste til en leilighet vi lenge har ønsket. Jeg skal ta et fri år fra skole og jobbe før jeg bynner med utdanning neste høst. Dermed tenker vi at kanskjr kan passe med baby nå, når jeg har fri fra skole. Det jeg lurer på om hva er deres erfaringer med dette? Har dere blitt planlagt gravide uten å ha egen plass å bo, skal vi vente til vi er sikkret plass eller satse på at det går bra? For jeg tenker at det er bedre å få nå enn under studietiden?

Anonymous poster hash: e541a...c4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 92ce9...35c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker dere har en litt for ustabil livssituasjon nå, bo hjemme hos foreldre - ikke igang med utdannelse, og muligens veldig unge?

Det går helt fint an å få barn under studier, endel gjør det - man får permisjon osv under Lånekassen. Og, man er eldre - ikke minst :)

Det beste er selvsagt å vente til etter utdannelsen når en er igang med jobb - da vet man ofte mer om bosted osv(endel må jo flytte til andre byer for å få jobb - litt avhengig av utdannelse og bosted).

Anonymous poster hash: aa73a...7d6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 20 og 22

Anonymous poster hash: e541a...c4d
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men;

- du bor hjemme

- ingen utdannelse

- ingen jobb

Hva ville du anbefalt andre i samme situasjen?? Vente... Skaff dere utdannelse, jobb og et sted å bo først ;-)

Anonymous poster hash: e10f7...1ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes vel ikke ut som en god idè sånn umiddelbart. Ville hatt mer på stell før jeg ble gravid. Å få barn er en såpass stor omveltning at det er greit å ha det stabilt rundt seg. I tillegg er dere jo veldig unge, og har tid til å ta utdannelse og få ting mer på plass først.

Anonymous poster hash: de9c1...8fe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du eller kjærsten har fast jobb, så sier jeg, bare kjør på.

Anonymous poster hash: 5a4cc...387

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...