Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. Eller lurer vi oss selv?

Etter et par tråder her på KG begynte jeg å tenke over mine kompiser, de jeg bare ser på som venner, og alltid har sett på som venner. Altså ikke vært noe følelser i bilde for min del, men personer jeg liker å tilbringe tid med, siden vi har bra kjemi osvosv.

Jeg har på en måte alltid tenkt at det er slik de også føler med meg, at det bare er vennskapelig tone, og at henger for å ha det gøy sammen, uten noe andre intensjoner.

F.eks en av mine bestevenner snakker jeg daglig sammen med på tlf osv, og vi møttes faktisk via sukker. Vi har egentlig aldri pratet om situasjonen, men det bare har blitt til at vi bare er venner uten noe annet. Det hele toppet seg kanskje for min del da jeg fant ut at han tilfedligvis datet en av mine venninner. Og da tenkte jeg automatisk at han også så på meg som bare en venn. Selv om han tar kontakt daglig..

Har jeg lurt meg selv? Han driver fortsatt å dater venninnen min, så for min del vil jeg da tro at han ikke er interessert i meg, selv om det er meg han ringer på fylla og ellers? :P

Jeg er såpass naiv, og godtroende, at jeg velger å tro at han også har hatt den samme intensjonen som meg hele veien, og at menn og kvinner faktisk kan være VENNER.

Any thoughts? :)

Anonymous poster hash: ee489...0cc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de kan være bare venner. Ja, noen insisterer på at de ikke kan det.

Anonymous poster hash: 9041c...c82
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venn som er mann, og vi er begge to helt klare på at vi aldri kunne vært sammen eller hatt sex. Han forelsker seg i damer som er veldig annerledes enn meg, og omvendt (menn). Vi snakker også veldig åpent om seksualitet, og vet at vi tenner på vidt forskjellige ting, så vi hadde ikke vært særlig kompatible der heller. Vi kan snakke sammen om alt, og at han har penis tenker jeg veldig lite om.

Anonymous poster hash: ce462...56b
Skrevet

Jeg har da klart det helt fint. har mange venner som er menn jeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Jeg har også mange mannlige venner. Bare begynte å lure siden de fleste kvinner sier det går helt fint, men hvis man spør menn får man et helt annet svar.

Ref. denne linken.

:fnise:

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kvinner liker å tro det ihvertfall. :P

Anonymous poster hash: cacac...9cc
AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig for menn og kvinner å være kun venner. Jeg er mann, er forlovet og har barn med denne forloveden, og jeg har fortsatt venninner. Ikke som jeg møter alene støtt, akkurat, men jeg kjenner jo jenter jeg anser som venner, ikke har fantasert om og hadde avvist fremstøtene til.

Samtidig tror jeg nok at mange menn hadde gitt etter for fristelsen hvis enkelte venninner av oss prøvde seg. De aller fleste av mine venninner er, og forblir, bare venninner av meg. Vi går heller ikke rundt til daglig og tenker at vi har lyst til det, ei heller når vi møter disse venninnene. Men: Om anledningen først bød seg hadde vi nok fort blitt med, uten at vi har tenkt på det på forhånd. Med noen venninner, altså. Ikke alle. Jeg velger ikke venninner etter hvor fysisk attraktive de er.

Det overnevnte forutsetter også for eksempel at jeg er singel, noe jeg ikke er, og jeg har ikke kuttet ut alle andre jevnaldrende kvinner av livet mitt av den grunn. Ikke fordi jeg vil ha dem i bakhånd, men fordi de er venn(inn)er av meg.

Anonymous poster hash: 51d68...cd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som ikke klarer å tenke uten å konsultere pikken først tror at alle menn er likedan.

• Liker 1
Skrevet

Går fint, det. Har hatt jenter som venner (vi har mistet kontakt pga avstand), og hadde null følelser for dem utover det som gikk på vennskap.

AnonymBruker
Skrevet

Menn som ikke klarer å tenke uten å konsultere pikken først tror at alle menn er likedan.

Så å være forelsket er det samme som å konsultere penis?

Anonymous poster hash: 8634d...fe3

AnonymBruker
Skrevet

Går fint, det. Har hatt jenter som venner (vi har mistet kontakt pga avstand), og hadde null følelser for dem utover det som gikk på vennskap.

Enig.

Menn kan fint være venner med stygge damer.

Skrevet

Enig.

Disse var ganske fine, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så å være forelsket er det samme som å konsultere penis?

Hva mener du? Ikke alle menn er forelsket i alle sine venninner, da hadde du hatt et poeng. Ikke alle menn hadde ligget med alle sine venninner om de fikk sjansen heller, altså.

Anonymous poster hash: 51d68...cd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Disse var ganske fine, da.

Disse?

• Liker 1
Skrevet

Disse?

De jeg hadde kontakt med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Haha, "stygge damer" ?? :P

Hva hvis hun er attraktiv da? Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er stygg, men har fortsatt mange kompiser og mannlige venner.

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, "stygge damer" ?? :P

Hva hvis hun er attraktiv da? Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er stygg, men har fortsatt mange kompiser og mannlige venner.

Ts.

Da er jeg rimelig sikker på at flere av dine mannlige "venner" heller ville hatt deg som partner enn venn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke mulig. Kvinner er for sutrete, maser for mye, gnåler for mye, griner stadig vekk om alt mulig fælt menn gjør. Nei, menn og kvinner kan ikke være venner. I forhold holder menn ut med kvinner bare for sexens skyld.

Anonymous poster hash: c818d...d9e
  • Liker 1
Skrevet

Menn kan fint være bare venn med ei kvinne, men det virker som kvinner har problemer med dette og legger mer i det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...