Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente, som har vært fuckfriend med en fyr i ca et halvt år nå. Han er den første jeg hadde sex med og egentlig den eneste fyren jeg har hatt noe slags langvarig forhold til i det hele tatt. Jeg er veldig forvirret over hvorvidt jeg har følelser for han eller ikke.. Jeg tenker på han hver eneste dag, noen dager mye mer enn andre. Jeg blir veldig glad og smiler når jeg får meldinger fra han, og merker jeg har en tendens til å bli irritert og sur når han ikke svarer/er treig. Når jeg faktisk er med han er jeg veldig glad, men samtidig litt nervøs og føler ikke alltid at jeg er meg selv hundre prosent. Holder liksom fortsatt litt tilbake, noe som er rart ettersom jeg har jo kjent han et år nå. Jeg blir også småsjalu når jeg ser han prater/ser mye på andre jenter..

Har aldri hatt følelser for noen så vet liksom ikke helt hva det innebærer. Jeg har liksom ikke sommerfugler i magen ellernoe når jeg er med han, jeg tror jeg bare syntes hele greia er litt "spennende", noe som gjør meg glad. Jeg er usikker på hvorfor jeg holder tilbake, kanskje det har å gjøre med at han er en del år eldre.. Jeg var for en periode tilbake ganske sikker på at jeg hadde følelser for han, jeg husker vertfall at jeg tenkte jeg skulle ønske det var noe mer mellom oss. Merker fortsatt at jeg skulle ønske vi kunne finne på ting utenom bare sex. Jeg tror kanskje jeg bare er lei av å ha et fuckfriend forhold og ønsker meg et ordentlig forhold, og siden han er den eneste jeg har vært med, så er det han jeg ser for meg dette med... Hvis det gir mening? Helt ærlig føler jeg ikke at han kjenner meg hundre prosent, mange sider av meg han ikke har sett, og samme tilbake.. Så kan man ha følelser for en person da?

Jeg har uansett kommet frem til å avslutte hele greia, mest fordi jeg er så lei av å bruke så mye energi og tid på å tenke på han og situasjonen. Jeg tror heller ikke han er interessert i noe mer med meg. Tenkte bare jeg burde gi han en begrunnelse når jeg sier jeg ikke kan møte han mer, men vet ikke om den begrunnelsen er "fordi jeg har følelser for deg"....Vi kommer jo jævlig godt overens og er gode venner, så skjønner ikke hvorfor jeg føler jeg ikke orker å være fuckfrienden hans mer, hvis det ikke er fordi jeg har følelser for han...??

Haha, herregud så dumt dette hørtes ut når jeg leste gjennom. Jeg sliter litt med å skjønne mine egne tanker noen ganger.. :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Høres ut som det er litt følelser på gang der, ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørest ut som du har følelser for han ja.

Anonymous poster hash: 2abf1...3c4
Gjest gjest
Skrevet

Du nevner stor aldersforskjell. Er han en voksen mann, etablert?

Gjest Gjest
Skrevet

Du nevner stor aldersforskjell. Er han en voksen mann, etablert?

han er 30.. og har samboer, de har vært sammen 1 år tror jeg, ingen barn.

AnonymBruker
Skrevet

han er 30.. og har samboer, de har vært sammen 1 år tror jeg, ingen barn.

ojsann, dere er ikke bare pulevenner, men du er den hemmelige elskerinna hans? Samboer og vært sammen i 1 år? Begynte med deg etter han har vært ilag med henne i 6 mnd? Dropp han!!

Anonymous poster hash: 2abf1...3c4

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Han er jo utro mot dama si. Vil du ha en upålitelig mann, en som lyver til kjæresten sin?

Dropp denne mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...