Gå til innhold

Noen som vet hvor det selges billig solkrem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er på jakt etter solkrem i SPF 20 og 50. Noen som vet hvor de selger gode solkremer billig? Vet jo at det er en del tilbud ol. nå, men vet ikke hvor det er billigst. Noen som vet hvor billig det er på taxfree´en på gardemoen?

Anonymous poster hash: 249f1...1a8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet

De fleste solkremer er avsindig dyre, det er nesten så en skulle tro at noen ønsker at flest mulig skal få hudkreft.

Noe helt annet er at mange solkremer inneholder miljøgifter, hormonhermende stoffer (stoffer som ligner på f. eks. østrogen i kjemisk oppbygging, ikke bra å få slikt inn i huden) og allergiframkallende stoffer. Grønn hverdag (www.gronnhverdag.no) har testa forskjellige solkremer.

De fleste av de som var best er ganske dyre, men det er én billig variant: Änglamark solkrem hos COOP-butikkene. Den fins så vidt jeg husker som faktor 6 og 15. Jeg har brukt den; den er ganske seig og det blir gjerne et litt tykt lag, og jeg kan være ute i mange timer uten noen særlig antydning til rødfarge.

Gjest Gjest
Skrevet

Anglamark sin er helt grei, men lav faktor.

Jeg brukte denne i fjor, og har bestilt 5 nye tuber. Helt grei, selv om lukten er litt voldsom. Mineralfilter, faktor 30, ikke så voldsomt seig, og til 40 kroner tuben blir det faktisk til at jeg tar meg råd til å smøre meg.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste solkremer er avsindig dyre, det er nesten så en skulle tro at noen ønsker at flest mulig skal få hudkreft.

Noe helt annet er at mange solkremer inneholder miljøgifter, hormonhermende stoffer (stoffer som ligner på f. eks. østrogen i kjemisk oppbygging, ikke bra å få slikt inn i huden) og allergiframkallende stoffer. Grønn hverdag (www.gronnhverdag.no) har testa forskjellige solkremer.

De fleste av de som var best er ganske dyre, men det er én billig variant: Änglamark solkrem hos COOP-butikkene. Den fins så vidt jeg husker som faktor 6 og 15. Jeg har brukt den; den er ganske seig og det blir gjerne et litt tykt lag, og jeg kan være ute i mange timer uten noen særlig antydning til rødfarge.

Takk for svar. Har prøvd den selv, men liker ikke det at jeg blir helt hvit av den desverre.. Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...