AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Jeg er ca 25 uker på vei og får innimellom et slags sug i livmora, vanskelig å forklare den følelsen. Men det kjennes ut som at noe suges oppover inni der. Har hatt det lenge, husker ikke helt når det begynte men sikkert mellom uke 10 og 15. Det varer ikke lenge, bare i noen sekunder og er ikke vondt eller ubehagelig. Er ganske sikker på at det ikke er babyen som sparker/beveger seg, hvordan kan det i så fall føles som et slags sug? Er ikke hard i livmora samtidig så er neppe kynnere. Noen andre som har det? Er ikke bekymret da babyen er veldig aktiv, det er jo et bra tegn. Glemmer å ta det opp med jordmora når jeg er der, og det er jo som sagt ikke vondt, bare rart. Anonymous poster hash: fd87e...2fd
mhavehope Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 4 år seinere men følger.... kjenner det samme... litt ekkelt.
mhavehope Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Føles som magen eller livmora da, blir trukket opp og bakover inn i ryggen.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Det kalles angst!!!! Angsten sitter i maven. Anonymkode: 5ee01...60d
mhavehope Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kalles angst!!!! Angsten sitter i maven. Anonymkode: 5ee01...60d Ikke vær så sikker på det. Ringte jordmor pga dette har cært værre bå i uke 24 og 25... skal på føden og titte litt på prøver, mange urinveisinfeksjoner kan føre til att kroppen prøver å gå tidlig i fødsel sa hun.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #6 Skrevet 14. juli 2017 Jeg hadde dette suget ganske tidlig i sv.skapet, da uten at magen strammer seg. Nå er jeg straks 30 uker på vei og har fortsatt dette suget, men nå strammer magen seg samtidlig, altså er det kynnere. Jordmor mente når jeg hadde det tidlig at det var baby som lå rart, på noen nerver eller noe. Men det gikk jo over til å være kynnere da, så mulig det var kynnere da, og Anonymkode: dfce8...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå