Gjest Gjest igjen Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 Jeg vurderer å få satt inn spiral,men lurer på noe..... Gjør det vondt? Kan man bli steril? Må man få kontrollert om den sitter som den skal ofte i ettertid?
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #2 Skrevet 15. april 2004 JEG HAR HATT HORMONSPIRAL I 4 ÅR OG ER KJEMPEFORNØYD.SL IPPER MENSEN,STAKK LITT I NOEN SEKUNDER DA DE SATTE DEN INN MEN DET OVERLEVER DU.
Gjest Gjesten Skrevet 15. april 2004 #3 Skrevet 15. april 2004 Se artikkelen - http://www.lommelegen.no/art/art2029.asp
*Lene* Skrevet 16. april 2004 #4 Skrevet 16. april 2004 Perfekt med spiral! Sjekk deg 1 gang i året. Jeg kjenner ikke noe når de tar inn eller ut. Har hatt spiral i 10 år nå! Anbefales!!
Suzy Skrevet 16. april 2004 #6 Skrevet 16. april 2004 Selv om man ikke har født? Nix - spiral anbefales ikke om man ikke har født barn.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #7 Skrevet 16. april 2004 Nix - spiral anbefales ikke om man ikke har født barn. :-( SÅ da må jeg knaske piller, bruke plaster, eller annet som må huskes på... Jeg synes faktisk ikke kondom er så ille jeg. Litt rar sånn kanskje.... (da slipper jeg det derre dagen derpå spermklisset :oops: )
Suzy Skrevet 16. april 2004 #8 Skrevet 16. april 2004 Skjønner deg godt der.. spermkliss er baksiden med sex kan man vel si
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #9 Skrevet 16. april 2004 Skjønner deg godt der.. spermkliss er baksiden med sex kan man vel si :oops: Godt at det ikke er bare meg...
Suzy Skrevet 16. april 2004 #10 Skrevet 16. april 2004 Det dumme er jo at når man reiser seg for å gå ut av senga morgenen etter så fosser det ut igjen... :-? Ellers er sperm bare hyggelig, velsmakende og fint
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #11 Skrevet 16. april 2004 ...og med livsviktige vitaminer, proteiner og mineraler. Kan brukes til det meste, ansiktsmaske for eksempel
*Lene* Skrevet 16. april 2004 #12 Skrevet 16. april 2004 Nix - spiral anbefales ikke om man ikke har født barn. Nei, sorry, burde skrevet det! Jeg har født da.. :-) Min søster satte inn spiral uten å ha født, og måtte fjerne den igjen pga mye komplikasjoner!!
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #13 Skrevet 16. april 2004 Helt i orden Penelene! Takk for svar!
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 16. april 2004 #14 Skrevet 16. april 2004 Nix - spiral anbefales ikke om man ikke har født barn. DET er feil! Du kan få satt inn spiral selv om du ikke har født. Har ei venninne som har gjort det. Det er null problem. Ta kontakt med legen din om du ønsker det. Lykke til.
Suzy Skrevet 16. april 2004 #15 Skrevet 16. april 2004 DET er feil! Du kan få satt inn spiral selv om du ikke har født. Har ei venninne som har gjort det. Det er null problem. Ta kontakt med legen din om du ønsker det. Lykke til. Les en gang ting det jeg skrev - jeg ser ikke at det er UMULIG. Jeg skrev at det ikke ANBEFALES - det betyr at det er grunner til at kvinner som ikke har født ikke bør bruke spiral...
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #16 Skrevet 16. april 2004 Jeg har ikke barn, er 31 år, og har hatt vanlig kobber-spiral i 2 år. Det fungerer fint. Jeg måtte klippe litt til på noen tråder som stakk ut, men etter det er det flott. Man må til kontroll ca. 1 gang i året men mer hvis man merker komplikasjoner. Noen kan blø mye mer enn de pleier under mensen, mens andre sier de blør like mye/lite. Jeg er fornøyd, for jeg reagerer negativt og merkelig på hormon-prevensjon i alle former! Jeg synes også kondom er bra, faktisk! Kanskje ikke for mannen(?), men for meg er kondom helt topp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå