AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Noen som har opplevd å bli gravid mens man har gått på minipillen cerazette? Jeg må tisse hele tiden, føler meg slapp og trøtt og er kvalm/svimmel enkelte dager. Hvis det fortsetter må jeg nom ta en test! Anonymous poster hash: 294b6...871
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Ble ikke gravid på de nei. Men hadde til tider graviditetssymptomer når jeg gikk på de, så jeg mistenkte graviditet flere ganger. Så ble tatt noen tester for å sjekke. Anonymous poster hash: 2b3ee...d82
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Jeg ble gravid. Men du skal være riktig uheldig om det skjer. 10000 av 1000000 kvinner blir faktisk gravid på pilla, så man er jo aldri 100% sikker. Jeg ville tatt en test, så er du hvertfall helt sikker og slipper og uroe deg! Anonymous poster hash: 17c06...dd9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 "Innbildt graviditet" er faktisk en bivirkning av Cerazette Jeg har vært mye plaget med ømme pupper og tretthet til tider uten å ha vært gravid. Men siden jeg likevel har mistet mensen på Cerazette pleier jeg å ta graviditetstest med ujevne mellomrom for å være sikker. Anonymous poster hash: da884...f35
Teriyaki Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Ble ikke gravid på de nei. Men hadde til tider graviditetssymptomer når jeg gikk på de, så jeg mistenkte graviditet flere ganger. Så ble tatt noen tester for å sjekke.Anonymous poster hash: 2b3ee...d82 Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå