Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal på blind-date til helgen! er det noen som har noen tips til alt fra påkledning til samtaleemner? noen med erfaring fra blind-dating?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blind date er helt lik en vanlig date, så vær deg selv, ha på deg noe du føler deg vel i, men som er tilpasset det du skal ut på, og hold deg til normale samtale emner. Da tenker jeg jobb, venner, familie, verdier, ønsker for fremtiden, og andre ting som gjør at dere blir kjent med hverandre. Sex, ekser, dårlige egenskaper og hva som er galt med hverandre siden man er singel er ikke så lurt å snakke om.. Mener jeg da.. :)

Jeg har selv aldri vært på en blind date, men noen ganger kan en date via nettdating føles som det, da personen du treffer ikke ligner på bildene i det hele tatt :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv aldri vært på en blind date, men noen ganger kan en date via nettdating føles som det, da personen du treffer ikke ligner på bildene i det hele tatt :P

Off topic, men jeg sender rett og slett ikke bilder over nett. Ikke ber jeg om det heller. Liker jeg en person så tar jeg det heller der i fra. Men altså, jeg er litt sær :P

Anonymous poster hash: d4713...e6e

Skrevet

Off topic, men jeg sender rett og slett ikke bilder over nett. Ikke ber jeg om det heller. Liker jeg en person så tar jeg det heller der i fra. Men altså, jeg er litt sær :P

Anonymous poster hash: d4713...e6e

Og det er helt greit det. Man må gjøre det man føler seg komfertabel med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...