AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Det har seg sånn at de 7 siste jentene jeg har hatt sex med nå, har alle vært uten kondom, og jeg har ikke testet meg for kjønnsykdommer enda. Problemet er at jeg reiser til syden om et par dager, et partysted,med masse fine jenter. Ung gutt i 20 årene, 7 siste uten kondom, og nå til syden om 2 dager, jeg kan teste meg i morgen, men hva om jeg får beskjed av legen om at jeg har klamydia, kjønnsvorter, herpes eller gudene vet hva, og jeg må på antibiotikia og får forbud mot sex evt alkohol?? Så jeg vurderer bare å dra uten å teste meg i frykt for dette, er det helt umennskelig av meg? Anonymous poster hash: bf6a8...7b4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Du får bruke kondom der nede da vettu. Så slipper du å smitte de. Anonymous poster hash: 273be...4da 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Så du vil dra ned og potensielt smitte andre? Du får ikke kjønnssykdommer av å teste deg, du blir bare mindre uvitende. Anonymous poster hash: 2d38d...e41 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Du får vanligvis ikke svaret så fort uansett, kan fort ta en ukes tid før du vet om du er smittet. Anonymous poster hash: 5447c...649 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Men du er klar over vist 1. jente hadde smittet deg, så kunne du ha smittet de 6 andre jentene? Tenkt på det? Anonymous poster hash: 273be...4da 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Legen sender inn prøvene for testing, du får ikke beskjed før du er vel hjemme igjen. Anonymous poster hash: 32052...4cc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Du får bruke kondom der nede da vettu. Så slipper du å smitte de. Anonymous poster hash: 273be...4da Anonymous poster hash: bf6a8...7b4
Steinar40 Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Bruk av kondom er obligatorisk i alle situasjoner utenfor et parforhold. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Du får bruke kondom der nede da vettu. Så slipper du å smitte de. Anonymous poster hash: 273be...4da Tanken har slått meg, men i fylla går alle mine hemninger og sunn fornuft bort, så liten sannsynelighet for at det skjer. Om jeg tester meg i morgen, og reiser på torsdag er jo det noen dager, og jeg kan jo få svaret sendt på sms/ e-post, men noe sier meg at jeg helst ikke vil vite det mens jeg er der. TS Anonymous poster hash: bf6a8...7b4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Vent litt, forstår jeg deg riktig, TS? Hvis du hadde testet deg og det viste seg at du ikke hadde noe så hadde du pult videre uten kondom mens du var i Syden? Virkelig? Anonymous poster hash: a82af...e1b 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Tanken har slått meg, men i fylla går alle mine hemninger og sunn fornuft bort, så liten sannsynelighet for at det skjer. Om jeg tester meg i morgen, og reiser på torsdag er jo det noen dager, og jeg kan jo få svaret sendt på sms/ e-post, men noe sier meg at jeg helst ikke vil vite det mens jeg er der. TS Anonymous poster hash: bf6a8...7b4 en ting er å få kjønnsykdommer du kan bli frisk av, men det er værre om du f.eks får hiv. Da har du faktisk ikke lov å ha ubeskyttet sex mere i fare for å smitte andre. Anonymous poster hash: 273be...4da
Steinar40 Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 TS er i hvert fall et godt eksempel på at man aldri skal undervurdere andres dumskap. Med andre ord, bruk hue selv og stol aldri på noen annen! 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Vent litt, forstår jeg deg riktig, TS? Hvis du hadde testet deg og det viste seg at du ikke hadde noe så hadde du pult videre uten kondom mens du var i Syden? Virkelig? Anonymous poster hash: a82af...e1b Dette gjør jeg ikke bevisst, har alltid lommeboken full av kondomer som jeg skal bruke, og jeg pleier å dra dem fram, men i kampens hete forsvinner de, og blir ikke brukt, hadde vært lettere om jenta hadde pushet mere på kondombruken. Jeg tok også en svipptur til syden for 3 uker siden, i en helg, og en av de 7 jentene var hun ene jeg lekte med der...... TS Anonymous poster hash: bf6a8...7b4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Tanken har slått meg, men i fylla går alle mine hemninger og sunn fornuft bort, så liten sannsynelighet for at det skjer. Om jeg tester meg i morgen, og reiser på torsdag er jo det noen dager, og jeg kan jo få svaret sendt på sms/ e-post, men noe sier meg at jeg helst ikke vil vite det mens jeg er der. TS Anonymous poster hash: bf6a8...7b4 Du burde ha dårlig samvittighet! Tenk om du smitter eller gjør noen gravid noen fordi du og partneren er for fulle og dumme til å bruke hodet? Anonymous poster hash: 2d38d...e41 2
Tomaten Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Tanken har slått meg, men i fylla går alle mine hemninger og sunn fornuft bort, så liten sannsynelighet for at det skjer. Om jeg tester meg i morgen, og reiser på torsdag er jo det noen dager, og jeg kan jo få svaret sendt på sms/ e-post, men noe sier meg at jeg helst ikke vil vite det mens jeg er der. TS Anonymous poster hash: bf6a8...7b4 Svar på prøver du tar hos lege kan du ikke få på epost og sånt. Det er sensitive opplysninger som kun gis per brev. Alternativet er digipost, som du kan sjekke der nede. Men vært litt smart da, og pul med kondom fra nå av til du får deg fast partner 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Mye harde svar her nå, og jeg er faktisk en av de som er soft i vennegjengen når det kommer til å hore rundt og være idiot, er nok mange som er mye værre en meg. jaja, får vel prøve å bruke gummi så godt jeg kan der nede. Det med far trur jeg aldri kommer til å bli noe problem, spør alltid jenten etterpå om hun går på p-piller, og sier hun nei drar vi til apoteket TS Anonymous poster hash: bf6a8...7b4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 Mye harde svar her nå, og jeg er faktisk en av de som er soft i vennegjengen når det kommer til å hore rundt og være idiot, er nok mange som er mye værre en meg. jaja, får vel prøve å bruke gummi så godt jeg kan der nede. Det med far trur jeg aldri kommer til å bli noe problem, spør alltid jenten etterpå om hun går på p-piller, og sier hun nei drar vi til apoteket TSAnonymous poster hash: bf6a8...7b4 Mener du angrepillen? Den er ikke 100% sikker.Anonymous poster hash: 5447c...649 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå