Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Er det greit å spørre om? Før man har ubeskyttet sex tenker jeg på.....
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Det er kjempelurt. Så slipper du å dø av AIDS. For selv om folk sier at de er sykdomsfrie, så betyr ikke det at det er sannheten alltid.. Eller man kan gå til legen sammen. Anonymous poster hash: 79763...059
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Nei.Men uansett betyr det ikke noe, hunkan ha ligget med noen etter å ha vært hos legen. Anonymous poster hash: dfd7b...10e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Blir den nye sjekkereplikken, vil du være med meg hjem og se helseattesten min?Anonymous poster hash: 66205...910 7
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Det sikkert bare å spørre, men jeg ser på det som ganske tvilsomt at noen har slike papirer liggende.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 La oss si at jeg har truffet ei jente jeg liker og blir sammen med henne. Vi bruker kondom i starten, men så har vi lyst til å gå over til ubeskyttet sex. Er det da helt greit å ta henne med til legen? Vil hun bli sinna fordi jeg spør henne om det? Selv om at jeg ikke har noen sykdommer, ja jeg har testet meg, så synes jeg det er litt frekt å bli spurt om å bli testet... hvis du skjønner?
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 La oss si at jeg har truffet ei jente jeg liker og blir sammen med henne. Vi bruker kondom i starten, men så har vi lyst til å gå over til ubeskyttet sex. Er det da helt greit å ta henne med til legen? Vil hun bli sinna fordi jeg spør henne om det? Selv om at jeg ikke har noen sykdommer, ja jeg har testet meg, så synes jeg det er litt frekt å bli spurt om å bli testet... hvis du skjønner? Så lenge det betydde at begge skulle teste seg så hadde jeg ikke tatt det ille opp. 10
Gjest sweetsugar Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Det som er lurt er å bruke kondom. Det er foresten litt frekkt å spørre om det synes jeg. Om noen krevde å se legeattest på at jeg var sykdomsfri, så kan de vise legeattest selv 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Jeg lurer bare på en sak, TS, hvordan beskytter en slik legeattest mot SOS? Tenk om noen har en slik attest liggende fra et par år tilbake? Eller hva med bare en uke? Mye kan ha skjedd i løpet av en uke vet du... Hva hvis du blir smittet? Hva sier du da? "Jeg trodde attesten beskyttet mot SOS jeg"? Kondom. Det er tryggere enn et ark. Anonymous poster hash: 8c24a...02f 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 La oss si at jeg har truffet ei jente jeg liker og blir sammen med henne. Vi bruker kondom i starten, men så har vi lyst til å gå over til ubeskyttet sex. Er det da helt greit å ta henne med til legen? Vil hun bli sinna fordi jeg spør henne om det? Selv om at jeg ikke har noen sykdommer, ja jeg har testet meg, så synes jeg det er litt frekt å bli spurt om å bli testet... hvis du skjønner? Jeg hadde syntes det hadde vært helt greit om jeg ble bedt om å teste meg, men hadde syntes det hadde vært rart hvis jeg hadde blitt bedt om skriftlig attest. Det hadde jeg tatt som en fullstendig mangel på tillit.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 La oss si at jeg har truffet ei jente jeg liker og blir sammen med henne. Vi bruker kondom i starten, men så har vi lyst til å gå over til ubeskyttet sex. Er det da helt greit å ta henne med til legen? Vil hun bli sinna fordi jeg spør henne om det? Selv om at jeg ikke har noen sykdommer, ja jeg har testet meg, så synes jeg det er litt frekt å bli spurt om å bli testet... hvis du skjønner? Hadde ikke gjort meg noe, men da skulle begge ha testet seg. Fordi du nettopp har testet deg, så hadde det ikke betydd du ikke har hatt ubeskyttet sex etterpå. Så synes det er en god ide, men da må begge teste seg. Anonymous poster hash: 4729b...ae7
oeas Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Det er helt sikkert mange som vil synes at dette er noe man ikke spør om. Min tanke om det er at det er helt greit. Da får det heller bare være. Det burde være en rimelig smal sak overfor noen du faktisk ser for deg en framtid med. Og så får man peace of mind etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Ganske (burde det da være) normalt å be om hvis man skal starte et forhold. Anonymous poster hash: d3947...966 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Jeg lurer bare på en sak, TS, hvordan beskytter en slik legeattest mot SOS? Tenk om noen har en slik attest liggende fra et par år tilbake? Eller hva med bare en uke? Mye kan ha skjedd i løpet av en uke vet du... Hva hvis du blir smittet? Hva sier du da? "Jeg trodde attesten beskyttet mot SOS jeg"? Kondom. Det er tryggere enn et ark. Anonymous poster hash: 8c24a...02f Sånn. Nå ser TS den. Anonymous poster hash: 8c24a...02f
Gjest abcdefgh Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Jesus christ! Paranoid? Eneste bekymringen jeg ville hatt i en slik situasjon er om hun gikk på prevensjon. Hvis ja og hun/han sier de er frisk så knull og kos deg .
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Jesus christ! Paranoid? Eneste bekymringen jeg ville hatt i en slik situasjon er om hun gikk på prevensjon. Hvis ja og hun/han sier de er frisk så knull og kos deg . Hvis du ser ut som han på profilbildet så skjønner jeg at du blir sjeleglad hvis hun vil ha sex med deg ubeskyttet ;-)
Gjest abcdefgh Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Hvis du ser ut som han på profilbildet så skjønner jeg at du blir sjeleglad hvis hun vil ha sex med deg ubeskyttet ;-) Ooo. Det er Rikard Rognlien fra Etaten tenk. Kan ikke forstå at noen skulle avslått et tilbud fra en slik Mann 2
#Sunrise Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 Blir den nye sjekkereplikken, vil du være med meg hjem og se helseattesten min?Anonymous poster hash: 66205...910 hey, jeg er 75 år, og har et veldig sterkt hjerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå