AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Er i startfasen med en fyr, har kjent han ganske lenge, men kun som venner. Den siste tiden har vi funnet tonen og har det bra sammen, nå som ting har blitt annerledes, altså at vi flørter å sånn istedet for å kun snakke som venner synes jeg at det er litt vanskelig å finne på ting å snakke med han om. Kunne ønske meg å bli ordentlig kjent med han. Men hva snakker man egentlig om? Hva kan man spørre om når vi er sammen for å få en bra samtale? Jeg er veldig ny i dating og det å holde på med en gutt, så er sikkert litt teite spørsmål jeg spør. Vil gjerne at ting skal utvikle seg til det positive. Vi er veldig like og har lik humor, personlighet osv, men vi er begge litt sjenerte når vi er sammen. Er det noen som har noen tips til meg her? Anonymous poster hash: 26a71...886
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Ingen som har noen forslag? Anonymous poster hash: 26a71...886
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Hehe. La meg se om jeg har forstått det riktig. Du føler det blir et problem å vite hva du vil dere bør snakke om, siden dere nå flørter mer enn dere snakker sammen? Anonymous poster hash: 9e0a6...60d
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Snakk om alt som faller deg inn. Viktig å ta det helt rooolig og være positiv, da blir det en herlig flyt i samtalen. Hva lurer du på om han? Lytt til han, la han fortelle, og gi han respons og kom med innspill, osv. Men viktig å ikke la det bli et intervju, det verste er når samtalen går over til å bli for ensidig. Bruk gjerne kroppsspråk, flett inn litt lett berøring om det passer seg. Også, viktig viktig! Mye baksnakking, overdreven klaging, mye selvsentrert snakk, osv er neineinei, spesielt i bli kjent-fasen. Lykke til, dette går sååå fint vet du! 2
Gjest JakeGreen Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Hva er du nysgjerrig på? Når jeg møter en jente jeg liker og vil bli kjent med, så er jeg interessert i å vite alt om henne. Alt fra favorittpålegget hennes, hva hun ønsker med livet sitt, hva hun drømmer om, sorgene hennes, skuffelsene hennes og hva hun tenker om metafysiske spørsmål. Mitt tips er derfor å finne ut hva du lurer på og så spør du om det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor kan dere ikke fortsette å snakke om alt og ingenting som før? Og så kommer det vel litt "dypere" temas naturlig innimellom etterhvert? Anonymous poster hash: eb585...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå