AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 For noen dager siden deltok jeg på et arrangement der "flørten min" var en av underholderne/bidragsyterne. Sendte han da en melding om han hadde "to minutter" etter arrangementet, men fikk aldri svar. Det skal sies at han har kjendisstatus... I slutten av neste uke skal han noe som gjør det naturlig å ønske lykke til. Uken etter kommer jeg dit hvor han er (dette har jeg fortalt han, så det tror jeg han husker). Spørsmålet mitt er: Blir det "masete" og sende ham en melding og ønske ham "lykke til" og be ham kose seg den kvelden, eller er det bare hyggelig? Jeg fikk som sagt aldri svar på den forrige meldingen min(ble fortalt at han dro sporenstreks videre, så han hadde faktisk ikke tid..), og det gjør meg usikker. Særlig med tanke på at jeg møter han uken etter. Venninnene mine (og jeg selv også forsåvidt) mener nemlig at alt da ligger til rette for at han og jeg kan gå et skritt videre... Så melding eller ikke melding? Anonymous poster hash: da588...7e5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Ikke mase, vil han ha kontakt så tar han kontakt selv Anonymous poster hash: 4faa1...096 4
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Er vel bare å sende en melding Men dersom du ikke får svar på den heller hadde jeg nok tatt det som et hint og gått videre. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Trur kanskje han var opptatt så han ikke fikk svart deg på den meldinga. Bare send han ei melding du Du har jo ikke bombadert han med meldinger heller, så det er jo bare koslig å få ei sånn melding Anonymous poster hash: d99a8...583 1
Gjest Riskjeks Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Ikke mase, vil han ha kontakt så tar han kontakt selvAnonymous poster hash: 4faa1...096 Hvis alle skulle tenkt slik, hadde ingen fått kontakt med noen... Send melding, du. 5
Gjest Miranda2011 Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 For noen dager siden deltok jeg på et arrangement der "flørten min" var en av underholderne/bidragsyterne. Sendte han da en melding om han hadde "to minutter" etter arrangementet, men fikk aldri svar. Det skal sies at han har kjendisstatus... I slutten av neste uke skal han noe som gjør det naturlig å ønske lykke til. Uken etter kommer jeg dit hvor han er (dette har jeg fortalt han, så det tror jeg han husker). Spørsmålet mitt er: Blir det "masete" og sende ham en melding og ønske ham "lykke til" og be ham kose seg den kvelden, eller er det bare hyggelig? Jeg fikk som sagt aldri svar på den forrige meldingen min(ble fortalt at han dro sporenstreks videre, så han hadde faktisk ikke tid..), og det gjør meg usikker. Særlig med tanke på at jeg møter han uken etter. Venninnene mine (og jeg selv også forsåvidt) mener nemlig at alt da ligger til rette for at han og jeg kan gå et skritt videre... Så melding eller ikke melding?Anonymous poster hash: da588...7e5 Jeg hadde latt være å sende ei ny melding, han hadde hatt tid å svare på den siste han fikk, hvis han ville 1
Gjest april90 Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Send en melding du. Det er bare hyggelig. Hvis han hadde det travelt kan det rett og slett ha gått i glemmeboka. Behøver ikke å bety at han ikke er interessert. Men hvis han han ikke svarer på den heller ville jeg ikke ha sendt fler. Lykke til!
Flixa Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Enig med resten her, send ei melding, men får du ikke svar på den så er det nok ikke vits i å sende flere.
Gjest RockOn Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Men han tar vel med seg telefonen? Så da kunne han ha sendt ei melding da han fikk tid? Man "glemmer" sjelden ei/en man liker godt.
Lanikai Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 En melding til er absolutt ikke mas, men dersom han ikke svarer på den heller ville jeg droppa det.
HHH Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 dere har en flørt på gang, og jeg får intrykk av at du med denne "lykke til" meldingen vil få en respons fra han som er "skal vi møtes" e.l. ? Du ønkser ikke kun at det skal være et "lykke til". Gutter synes sjelden man maser (med mindre det faktisk er det man gjør, og det synes jeg ikke du gjør, du er bare interessert) ved å gjøre disse tingene, men vet at mange gutter kan bli litt "gale" av jenter som er tvetydige, eller gir signaler som krever dyp analysering fra guttens side. Synes derfor at om du vil noe mer med han at du skal kle på deg selvtilliten og skrive noe a la dette; "Hei! Kom til å tenke på deg idag, og vile bare ønske deg lykke til i kveld, og høre om vi ikke skal møtes snart/ikveld/imorgen". Her vil svaret du får fra han svare for seg selv og du unngår uker med "gå rundt grøte", han vil også oppfatte det som enkelt og svare på. 2
Gjest Riskjeks Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 dere har en flørt på gang, og jeg får intrykk av at du med denne "lykke til" meldingen vil få en respons fra han som er "skal vi møtes" e.l. ? Du ønkser ikke kun at det skal være et "lykke til". Gutter synes sjelden man maser (med mindre det faktisk er det man gjør, og det synes jeg ikke du gjør, du er bare interessert) ved å gjøre disse tingene, men vet at mange gutter kan bli litt "gale" av jenter som er tvetydige, eller gir signaler som krever dyp analysering fra guttens side. Synes derfor at om du vil noe mer med han at du skal kle på deg selvtilliten og skrive noe a la dette; "Hei! Kom til å tenke på deg idag, og vile bare ønske deg lykke til i kveld, og høre om vi ikke skal møtes snart/ikveld/imorgen". Her vil svaret du får fra han svare for seg selv og du unngår uker med "gå rundt grøte", han vil også oppfatte det som enkelt og svare på. Enig
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Er det i sverige du skal møte han?Anonymous poster hash: 43923...4f7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 Er det i sverige du skal møte han?Anonymous poster hash: 43923...4f7 Nei, hvordan det? Anonymous poster hash: da588...7e5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #15 Skrevet 11. juli 2013 Jeg sendte en melding for ca. to timer siden der jeg ønsket han lykke til og at han måtte ha det gøy og kose seg. Jeg har fortsatt ikke fått svar... Dersom jeg ikke får svar; bør jeg være "flau" når jeg møter han neste uke? Eller bør jeg late som ingenting? Anonymous poster hash: da588...7e5
Alvina Skrevet 11. juli 2013 #16 Skrevet 11. juli 2013 Nei, i denne situasjonen ville jeg ikke sendt sms, kanskje bare en kort lykke til og håper det går bra med deg. Men ville ikke ventet svar.Han er kjendis sa du? Hvor mange sms tror du han får fra håpefulle damer.Men, vil du være vågal kan du sende en melding som får han til å legge merke til deg, f.eks. om dere skal møtes backstage og om han spanderer siden han har et innkomme den kvelden...Ikke sikkert han svarer da heller. Men da vet at han du er klar for en runde og har lyst å bli kjent med han.(har aldri gjort det samme selv)
Gjest Margaritha Skrevet 11. juli 2013 #17 Skrevet 11. juli 2013 Jeg vil sterkt råde deg til å IKKE sende melding. Siden han er kjendis og får "alt rett i hendene" er det viktig at du ikke bare blir enda en ting som serveres på sølvfat til han. Det er bra for forholdet dere imellom at han selv må yte noe for å få kontakt med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå