AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Java må oppdateres på pcen min. Har Windows 8.. Kan noen forklare med teskje hva jeg skal gjøre? Får det ikke til med å bare følge instruksjonene når jeg skal laste ned... Anonymous poster hash: 30a73...80c
-Jiinxs- Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Om du ikke bruker java til vanlig, så ville jeg bare avinstallert det. Men hvis du bruker det så kan jeg forklare hvordan du oppdaterer java for W8.
Gjest sweetsugar Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Du oppdaterer som vanlig? Gjore det på akkurat samme måte på min windows 8 som jeg gjore på macen
Gjest sweetsugar Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Altså, gå på java.com og trykk innstaller, eller om du trenger det pga nettbanken, så kan du jo gå direkte derrifra til oppdateringa, og da er det bare å trykke oppdater eller last ned, så laster det ned, så start java, innstaller og så er det fiks ferdig til bruk
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Filehippo har seneste av alt mulig. Flash, java, you name it! http://www.filehippo.com/download_jre_32/ Anonymous poster hash: 99d7a...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå