AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Finnes det noen gode apper for trening/kosthokd/vektnedgang? I så fall hvilke er best? Anonymous poster hash: d3f14...3d3
celujo Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 (endret) ShapeUp er fin til å legge inn hva du spiser, slik at du har en oversikt over kalori-, fett- og karboinntak. Ellers er Endemondo og/eller RunKeeper supre til trening (spesielt utendørs), da de kartlegger ruta di, hvor mye du har forbrent (blir selvfølgelig ikke 100% riktig uten pulsbelte), hvor lang tid du har brukt, gjennomsnittshastighet etc. Disse er mest for de som går/løper/sykler osv, men man kan også legge inn andre aktiviteter manuelt. Nike Training Club og Abilica Circle er begge apper med treningsprogrammer - stort sett styrke. Personlig er jeg mest glad i NTC, da du får vist hva du skal gjøre på film, mens i AC er det bilder. Begge er supre til hjemmetrening! Endret 7. juli 2013 av celujo
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 My fitnesspalAnonymous poster hash: c0a78...56c
Mormont Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Kan virkelig anbefale My fitness pal Hjalp meg masse i å gå ned i vekt.
frkmammatil3 Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bruker Shape up kaloriteller, og runkeeper - disse to kan linkes opp mot hverandre også, slik at når du har tatt en treningsøkt, legges det automatisk inn på Shape up som aktivitet. Jeg startet å bruke disse 1. mai, og har gått ned nesten 9 kilo siden da :D Har lagt inn at jeg ønsker å gå ned 0,75 kilo i uka, og får anbefalt kaloriinntak ut fra det, men pga aktivitet holder jeg meg stort sett under. Ca en gang i uka har jeg vært 5-700 kcal over anbefalt inntak, men det samlede summen for en uke blir jo veldig bra uansett OG ikke minst... en blir mer fokusert på hva man bør unngå å spise, fordi man ikke har lyst til å legge det inn... hehe... Utrolig motiverende apper
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Jeg er ikke TS, men har et spørsmål til disse appene. Inspirert av tråden tenkte jeg å ta i bruk Shapeup-appen jeg har hatt på mobilen en stund, men ikke brukt. Der hvor man legger inn hvilket aktivitetsnivå man har, er jeg litt usikker på hva jeg skal velge. Jeg har kontorjobb, og sitter dermed "hele" arbeidsdagen, men jeg har ikke bil, så jeg går dit jeg skal (til/fra kollektivtilbud, butikken, på besøk osv. Dersom det er under 30 min å gå dit jeg skal, går jeg som oftest...). Det er ikke alle dager jeg går så mye, men går vel sjeldent mindre enn en halvtime til dagen. Skal jeg velge stillesittende eller litt aktiv? Anonymous poster hash: ba0a3...54f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Jeg er ikke TS, men har et spørsmål til disse appene. Inspirert av tråden tenkte jeg å ta i bruk Shapeup-appen jeg har hatt på mobilen en stund, men ikke brukt. Der hvor man legger inn hvilket aktivitetsnivå man har, er jeg litt usikker på hva jeg skal velge. Jeg har kontorjobb, og sitter dermed "hele" arbeidsdagen, men jeg har ikke bil, så jeg går dit jeg skal (til/fra kollektivtilbud, butikken, på besøk osv. Dersom det er under 30 min å gå dit jeg skal, går jeg som oftest...). Det er ikke alle dager jeg går så mye, men går vel sjeldent mindre enn en halvtime til dagen. Skal jeg velge stillesittende eller litt aktiv?Anonymous poster hash: ba0a3...54f Jeg ville lagt inn litt aktiv hvis du i snitt har mer enn 30 min gange hit og dit hver dag. Det er jo mye mer enn stillesittende. Men da kan du ikke legge inn gåturer som trening med mindre det er ekstra treningsturer! Evt. kan du skrive stillesittende og legge inn gåingen som trening. Det kan jo være litt motiverende :-)Anonymous poster hash: 306ab...e0d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Jeg bruker Shape up kaloriteller, og runkeeper - disse to kan linkes opp mot hverandre også, slik at når du har tatt en treningsøkt, legges det automatisk inn på Shape up som aktivitet. Jeg startet å bruke disse 1. mai, og har gått ned nesten 9 kilo siden da :D Har lagt inn at jeg ønsker å gå ned 0,75 kilo i uka, og får anbefalt kaloriinntak ut fra det, men pga aktivitet holder jeg meg stort sett under. Ca en gang i uka har jeg vært 5-700 kcal over anbefalt inntak, men det samlede summen for en uke blir jo veldig bra uansett OG ikke minst... en blir mer fokusert på hva man bør unngå å spise, fordi man ikke har lyst til å legge det inn... hehe... Utrolig motiverende apper Jeg har nettopp begynt å bruke begge appene, og oppgraderte t.o.m Shape Up-appen slik at jeg nå betaler for den for at jeg skal kunne synce den med Run Keeper, men det skjer ingenting der når jeg har brukt Runkeeper.. Jeg har åpnet for "Få aktiviteter fra Runkeeper" og koblet til Runkeeper.. Hva annet må jeg gjøre for at aktivitetene mine skal føres inn automatisk?Anonymous poster hash: ad0bc...d0f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Ingen som vet?Anonymous poster hash: ad0bc...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå