Gjest asdf Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Uten av man vil det eller ikke så betaktes det mer positivt om en mann har sex med mange kvinner, enn om en kvinne har sex med mange menn. Hva synes dere kvinner om dette? Vil kvinner innerst inne ha sex med så mange menn de vil, men er redde for å gjøre det for å få et dårlig rykte på seg?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Personlig bryr det meg fint lite - jeg gjør som jeg vil uansett. Men jeg vet om flere som unngår temaet eller endatil ljuger for å ikke virke løse. Anonymous poster hash: cfdc5...0c1 6
Blod Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har overhodet ikke noe ønske om å ligge rundt. Jeg holder meg til en jeg faktisk har følelser for. Om en mann eller kvinne er løs har ingenting å si, jeg ser på begge på samme måte. At menn liksom har mer rett til å ligge rundt er helt latterlig, for jeg ser det ikke på den måten. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Idioti. Er bare kvalmt med menn som ligger rundt. Og hvertfall hvis de dømmer jenter som har tilfeldig kjeks. Anonymous poster hash: eee2a...4c9 8
Gjest asdf Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Jeg skjønner dette er et sårt tema, men jeg prøver bare å bli klokere. En litt annen formulering: Tenk deg hvis du har en sønn som er en kvinnebedårer vs. du har ei datter som har mange kjærester. Hvem hadde du vært mest bekymret for?
Botch Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Idioti. Er bare kvalmt med menn som ligger rundt. Og hvertfall hvis de dømmer jenter som har tilfeldig kjeks. Anonymous poster hash: eee2a...4c9 En dag kommer de med en mix av Ballerina og Jaffa, neste dag Gjende eller Oreo. Man vet aldri hvor man har dem! 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Jeg er mann og jeg synes det er trist kvinner ikke kan ha uforpliktende sex uten å rakkes ned på. Med det mener jeg også at alle skal få ha sine individuelle sexliv og få ta de valg som passer dem, uten fordømmelse enten den ene ELLER DEN ANDRE veien. Det vil si, uten å bli dømt for å ligge med mange eller ligge med få. Anonymous poster hash: 5d08b...8e3 2
Blod Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Jeg skjønner dette er et sårt tema, men jeg prøver bare å bli klokere. En litt annen formulering: Tenk deg hvis du har en sønn som er en kvinnebedårer vs. du har ei datter som har mange kjærester. Hvem hadde du vært mest bekymret for? Det spørs jo, man kan jo ikke komme med et svar utifra den lille informasjonen
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jeg skjønner dette er et sårt tema, men jeg prøver bare å bli klokere. En litt annen formulering: Tenk deg hvis du har en sønn som er en kvinnebedårer vs. du har ei datter som har mange kjærester. Hvem hadde du vært mest bekymret for? Hadde sagt til dem begge at de SKAL bruke kondom enten de vil eller ikke. Om de er under 18, så klart. Hvis ikke hadde de fått gjøre som de ville. Anonymous poster hash: cfdc5...0c1
Gjest asdf Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Så hvis din datter hadde tatt med seg en ny mann hver helg vs. din sønn hadde tatt med seg ei ny dame hver helg så hadde vært det samme? (Vær så snill å svar ærlig. Jeg vet det er mange som skriver ting bare for å være politisk korrekte og de som skriver ting bare fordi de ikke tør skrive det de egentlig mener.)
Adalin Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Jeg syns man skal få lov til å ha sex med hvem og hvor mange man vil, uten at folk trenger å ha noen mening om det. Hører så alt for ofte at en jente er "hore" eller "løs" bare fordi hun har hatt sex med flere enn så og så mange. Hvorfor skal det være greit å dømme noen ut i fra antall sexpartnere? 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor skal det være greit å dømme noen ut i fra antall sexpartnere? Fordi enkelte trenger noen å tråkke ned på. (Ikke greit for folk flest, men den som gjør det mener at det er greit) Anonymous poster hash: 5d08b...8e3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Så hvis din datter hadde tatt med seg en ny mann hver helg vs. din sønn hadde tatt med seg ei ny dame hver helg så hadde vært det samme? (Vær så snill å svar ærlig. Jeg vet det er mange som skriver ting bare for å være politisk korrekte og de som skriver ting bare fordi de ikke tør skrive det de egentlig mener.) "Tatt med"? Jeg ville reagert om de dro med seg en masse folk hjem til meg, ja. Hva de gjør i sine egne hus har ikke jeg noe med, uansett hvilket kjønn de har. Ville uansett oppfordret dem til å tenke sikkerhet og åpenhet rundt temaet (nei, jeg vil ikke høre detaljer, men de skal ikke føle at de må skjule at de har et seksualliv). Anonymous poster hash: cfdc5...0c1 5
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Fordi enkelte trenger noen å tråkke ned på. (Ikke greit for folk flest, men den som gjør det mener at det er greit) Anonymous poster hash: 5d08b...8e3 Jeg dømmer ikke kvinner som er løse, men jeg vil bare ikke være kjæreste med noen av dem... Er det for upolitisk sagt av meg?
Gjest Faerunpedia Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Jeg var ikke klar over at antall sexpartnere var et tema som opptok folk før jeg registrerte meg på kg. Ennå til gode å oppleve at folk bryr seg om slikt irl.
Blod Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Så hvis din datter hadde tatt med seg en ny mann hver helg vs. din sønn hadde tatt med seg ei ny dame hver helg så hadde vært det samme? (Vær så snill å svar ærlig. Jeg vet det er mange som skriver ting bare for å være politisk korrekte og de som skriver ting bare fordi de ikke tør skrive det de egentlig mener.) Det hadde ikke vært det samme, men han/hun har sitt eget liv og jeg kan ikke bare bestemme. Men personen han/hun tar med får ikke sove der sånn uten videre. 1
Gjest Chloè Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Jeg syns det er leit at det skal så lite til for å kalle en jente litt av hvert. "hun har kort kjole på seg og sitter på fanget til per,for en tøs" Ellers har jeg heller ikke opplevd dette med antall sexpartnere som et tema i det virkelige liv. Jeg gjør det jeg har lyst til.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Jeg var ikke klar over at antall sexpartnere var et tema som opptok folk før jeg registrerte meg på kg. Ennå til gode å oppleve at folk bryr seg om slikt irl. Samme her.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 En dag kommer de med en mix av Ballerina og Jaffa, neste dag Gjende eller Oreo. Man vet aldri hvor man har dem! Beklager, my bad. Mente SEX, men jeg spiste faktisk kjeks da jeg skrev det.. Anonymous poster hash: eee2a...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 Jeg syns kvinner som ligger rundt med mange er løse, og jeg mener nøyaktig det samme om menn som ligger rundt også. Det er lite klasse over mennesker som ligger med mange, det sier noe om personligheten og er veldig lite tiltrekkende. Jeg har ikke ligget med så mange og har ingen planer om å gjøre det heller. Jeg har draget, men ser virkelig ikke poenget med å ligge med noen jeg ikke har følelser for, det er det som er det beste med sex, å være følelsesmessig knyttet til den personen, ellers blir sex meningsløst og jeg kan like så greit onanere. Anonymous poster hash: cd552...5e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå