AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Tenkte vi kunne opprette en tråd hvor KGerne kan skrive inn egen instagram og evt. finne nye brukere å følge Hva er DIN instagram? Anonymous poster hash: 0dbee...497
HedvigR Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Brukernavnet mitt er hedvikrok Går litt i perioder hvor aktiv jeg er, legger ut ting jeg har, ser eller gjør som jeg syner er artig eller kult, aldri slikt som ordtak og "inspirerende bilder".
HedvigR Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 hvorfor forteller ikke ts om sin instagram? Er ikke det nesten normer her på KG? 1
oeas Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 hvorfor forteller ikke ts om sin instagram? Grunnen er vel antagelig at vi skal ha noe å henge oss opp i etterpå, slik at vi ender opp med å snakke om noe helt annet enn hva tråden egentlig handler om. ;-) Jeg har instagram. Men av samme grunn som at brukerkontoen min ikke bærer mitt navn, legger jeg heller ikke instagramkontoen min ut på KG.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 sandratgun Anonymous poster hash: 8ee95...ffa
kaktusfruen Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har akkurat fått instagram Har ikke så mange bilder enda, men de kommer etter hvert. Har foreløpig bare venner som følger meg, men det er ikke så mange enda. Kunne gjerne tenke meg flere følgere, så hadde vært kjekt om noen ville sende meg en pm med brukernavnet på instagram så kan vi legge hverandre til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå