Gå til innhold

tanter som kommer med gamle klær...

hegelille

Anbefalte innlegg

Det er så irriterende når ei tanet eller hvem som helst kommer med klær som er blitt for liten til henne...

Det hendte meg i går.

Heldivis/uheldivis passet de ikke.

Heldivis: det var ingen fine klær...

Uheldivis: kommentaren jeg fikk, - det stemmer det du har jo lagt på dæ en del...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i den heldige situasjonen at jeg har en onkel som er homo. Det som kjennetegner homser er at dem ikke har barn og stort sett er rike. Uansett så bruker han masse penger på klær, så jeg får hele tiden dritdyre jakker, bukser og ekslusive parfymer/after shavere, for han tror nemlig at moten forandrer seg hver tredje uke.

Så jeg er fornøyd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tante som er 10 år eldre enn meg. Hun er rik og kjøper en masse fine kjoler.Etter at jeg fremsto som transe, noe hun likte, så arver jeg alle kjolene hennes.Jeg liker å bruke finkjoler når jeg koser meg hjemme.Jeg har ikke råd til å kjøpe kjoler til tusener bare for å bruke hjemme.

Men jeg forstår at mange har problem med dette, det er vel bare jeg som er kjempeheldig.

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Transelise.

Når var det du oppdaget at du også likte dameklær? Jeg har alltid synes sånt er litt rart jeg. Var det noe som kom i voksen alder eller forstår man sånt fra man er ganske ung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg følte det godt å ha på kjole og skjørt allered da jeg var 7 år eller deromkring.Hadde en søster som var noen år eldre og jeg "lånte" hennes klær.

Så hele livet mitt har vert å få en mulighet til å bruke jenteklær.

Om deter mer du vil vite så skriv

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

--- og wooosh opp i Fretex eller UFF-containeren med klær man ikke liker... Evt. gi dem videre til neste niese / kusine.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner heller ikke problemet! Hun/ de gjør det ikke for å være ekle tror jeg!?

Dette er sikkert klær din tante/andre synes er fine, men har vokst ut av. det vil si at hun ønsker å gi deg noe hun synes er fint? ja?

Og at hun sier "ja det stemmer det, du har lagt på deg", er kanskje ikke verdens morsomste kommentar, men tenk på det positivt, du har tydeligvis ikke lagt på deg så mye at hun husket det ihvertfall, eller har tenkt over det. Ergo, hun tenker på deg som like slank som hun selv var når hun kunne bruke plaggene. (fra hennes side så er jo det positivt?)

Si heller nei, at det ikke passer, at det ikke er helt din stil, eller ta i mot å lever til UFF eller noe. Dette er ikke stygt ment!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...