Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj:( jeg og samboeren min kranglet i går å ham dro.

Magefølelsen min Sier at han har vert ute i natt og vert utro :'( han vil ikke snakke med meg, og når jeg prøver og få kontakt med han gidder han ikke ta tlf.

Skal være sakt vi hadde en stygg krangle og jeg sente han mange stygge meldinger i går :'( hvordan få kontakt med han?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke dette at det absolutt må krangles, og når du sier det var en stygg krangel, kan jeg bare forestille meg hvordan den var. Sånn måte å håndtere ting på dreper kjærligheten, etterhvert. Tror bare du må vente til han roer seg, du kan evt be om unnskyldning på melding, for på den måten å få løst opp flokene litt, hvis ikke alt er hans feil da..

Anonymous poster hash: 869b0...7be
Skrevet

Føler det er begge sin skyld, men jeg er den som hele tiden må stikke over meldinger å skrive stygge ting. Trur det er litt min måte og få kontakt på :'( men ser jo at det bare driver han fra meg. Virker som han har bestemt seg for at det er over, men skulle ønske vi kunne snakke om det! Han er mitt alt og jeg er så redd for og miste han, men skjønner han blir lei meg. Men spm sakt så sier magefølelsen min at han har vert på den dama i natt jeg har fryktet hele forholde som han sier ikke betyr noe mer en at hun har et pent utsende men ingen konematriale. (De har rotet før vi ble sammen)

Gjest anonym
Skrevet

Føler det er begge sin skyld, men jeg er den som hele tiden må stikke over meldinger å skrive stygge ting. Trur det er litt min måte og få kontakt på :'( men ser jo at det bare driver han fra meg. Virker som han har bestemt seg for at det er over, men skulle ønske vi kunne snakke om det! Han er mitt alt og jeg er så redd for og miste han, men skjønner han blir lei meg. Men spm sakt så sier magefølelsen min at han har vert på den dama i natt jeg har fryktet hele forholde som han sier ikke betyr noe mer en at hun har et pent utsende men ingen konematriale. (De har rotet før vi ble sammen)

Vet du at han har vært sammen med henne? Føler du de holdte på før dere ble sammen, eller bare flørting?

Du sier han er ditt alt, tror du du er hans alt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...