AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 .. og dette gjør meg litt redd. Jeg føler at jeg alltid blir kjent med de beste menneskene. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er snill selv, men jeg føler jeg har en hel hær av gode mennesker rundt meg. Jeg får fort nye venner og det er veldig sjeldent disse vennene ikke er skikkelige folk. Hvordan er det mulig å være så heldig? Er det flere som har det på samme måte som meg? Anonymous poster hash: d8c0c...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Alle jeg kjenner har sitti inne. Du er heldig.Anonymous poster hash: 79c43...90c 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor blir du redd? Jeg hadde nå blitt mer skeptisk dersom jeg hadde tiltrukket meg dårlige mennesker. Har også nesten utelukkende blitt kjent med bra mennesker i livet, vet ikke om det er flaks eller noe annet, men er nå glad for det
LittDiva Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Noe sier meg at dette er samme personen som i en annen aktuel tråd... Uansett. Så bra for deg da
Hulderen Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 .. og dette gjør meg litt redd. Jeg føler at jeg alltid blir kjent med de beste menneskene. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er snill selv, men jeg føler jeg har en hel hær av gode mennesker rundt meg. Jeg får fort nye venner og det er veldig sjeldent disse vennene ikke er skikkelige folk. Hvordan er det mulig å være så heldig? Er det flere som har det på samme måte som meg? Anonymous poster hash: d8c0c...c4b Jeg har for det meste blitt kjent med flotte, gode folk. Det store flertallet, heldigvis. Men jeg har vært skikkelig uheldig et par ganger. Noen som stod meg nær viste seg å ha gått bak ryggen min og løyet for meg i årevis. Men jeg lar ikke de opplevelsene hindre meg i å få nye venner og stole på dem.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Er du 32 år ts? Anonymous poster hash: 70cb7...cb0
Steinar40 Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 .. og dette gjør meg litt redd. Jeg føler at jeg alltid blir kjent med de beste menneskene. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er snill selv, men jeg føler jeg har en hel hær av gode mennesker rundt meg. Jeg får fort nye venner og det er veldig sjeldent disse vennene ikke er skikkelige folk. Hvordan er det mulig å være så heldig? Er det flere som har det på samme måte som meg? Anonymous poster hash: d8c0c...c4b Du kjenner ingen før du bor i sammen med dem. Glem ikke det.
Sophie-Ann Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
Gjest TS Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Er du 32 år ts? Anonymous poster hash: 70cb7...cb0 Nei Jeg er 24.
Fru Skribent Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Sånne innlegg gjør meg GLAD!! Er glad på dine vegne ts.. Lykke til videre i livet. Og takk for at du deler et positivt tema med oss. 1
Luring-59 Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Man tiltrekker seg ofte mennesker som ligner på seg selv. Og de fleste mennesker er ikke så verst.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Man tiltrekker seg ofte mennesker som ligner på seg selv. Og de fleste mennesker er ikke så verst. Jeg synes mennesker er ganske ille selv om jeg klarer å tiltrekke meg de som er bra. Jeg møter jo selvsagt idioter jeg også, men kanskje jeg er flink å unngå å få en relasjon til dem. Anonymous poster hash: d8c0c...c4b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 I wish xD Anonymous poster hash: 65b8b...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå