Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. og dette gjør meg litt redd. Jeg føler at jeg alltid blir kjent med de beste menneskene. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er snill selv, men jeg føler jeg har en hel hær av gode mennesker rundt meg. Jeg får fort nye venner og det er veldig sjeldent disse vennene ikke er skikkelige folk. Hvordan er det mulig å være så heldig? Er det flere som har det på samme måte som meg?

Anonymous poster hash: d8c0c...c4b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg kjenner har sitti inne. Du er heldig.

Anonymous poster hash: 79c43...90c

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor blir du redd? Jeg hadde nå blitt mer skeptisk dersom jeg hadde tiltrukket meg dårlige mennesker. Har også nesten utelukkende blitt kjent med bra mennesker i livet, vet ikke om det er flaks eller noe annet, men er nå glad for det :)

Skrevet

Noe sier meg at dette er samme personen som i en annen aktuel tråd...

Uansett. Så bra for deg da ;)

Skrevet

.. og dette gjør meg litt redd. Jeg føler at jeg alltid blir kjent med de beste menneskene. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er snill selv, men jeg føler jeg har en hel hær av gode mennesker rundt meg. Jeg får fort nye venner og det er veldig sjeldent disse vennene ikke er skikkelige folk. Hvordan er det mulig å være så heldig? Er det flere som har det på samme måte som meg? Anonymous poster hash: d8c0c...c4b

Jeg har for det meste blitt kjent med flotte, gode folk. Det store flertallet, heldigvis. Men jeg har vært skikkelig uheldig et par ganger. Noen som stod meg nær viste seg å ha gått bak ryggen min og løyet for meg i årevis. Men jeg lar ikke de opplevelsene hindre meg i å få nye venner og stole på dem.

AnonymBruker
Skrevet

Er du 32 år ts?

Anonymous poster hash: 70cb7...cb0
Skrevet

.. og dette gjør meg litt redd. Jeg føler at jeg alltid blir kjent med de beste menneskene. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er snill selv, men jeg føler jeg har en hel hær av gode mennesker rundt meg. Jeg får fort nye venner og det er veldig sjeldent disse vennene ikke er skikkelige folk. Hvordan er det mulig å være så heldig? Er det flere som har det på samme måte som meg?

Du kjenner ingen før du bor i sammen med dem. Glem ikke det.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Er du 32 år ts?

Anonymous poster hash: 70cb7...cb0

Nei :) Jeg er 24.

Skrevet

Sånne innlegg gjør meg GLAD!! Er glad på dine vegne ts.. Lykke til videre i livet. Og takk for at du deler et positivt tema med oss.

• Liker 1
Skrevet

Man tiltrekker seg ofte mennesker som ligner på seg selv. Og de fleste mennesker er ikke så verst.

AnonymBruker
Skrevet

Man tiltrekker seg ofte mennesker som ligner på seg selv. Og de fleste mennesker er ikke så verst.

Jeg synes mennesker er ganske ille selv om jeg klarer å tiltrekke meg de som er bra. Jeg møter jo selvsagt idioter jeg også, men kanskje jeg er flink å unngå å få en relasjon til dem.

AnonymBruker
Skrevet

I wish xD

Anonymous poster hash: 65b8b...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...