Gå til innhold

Small, Large & XXL - hva skjer med fitta mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dde fleste jenter ser jo ikke forskjell på en halv og en hel meter en gang. (Nei, da snakker vi ikke om penis. :P) Så med mindre man har en 20 og 22cm penis ved siden av herandre, så tviler jeg egentlig på at flertallet ser noe forskjell.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for personhets.

Estrella, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Man ser jo forskjell på 20 og 22 cm da. -.-

Anonymous poster hash: 11dcc...8e8

Jeg har hatt jenter som tror jeg har vært alt mellom 16cm og 25 cm (er 19 cm lang). Så nei, jenter ser ikke forskjell og gutter lyver om størrelsen.

Anonymous poster hash: 35540...83b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om TS er mest opptatt av å fortelle hvor mange og store hun har

Anonymous poster hash: f46e4...c93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om TS er mest opptatt av å fortelle hvor mange og store hun har

Anonymous poster hash: f46e4...c93

Det virker som du er meget sjalu.

Anonymous poster hash: b8d9a...0ac

• Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

De med 15cm har "20", de med 12 har "15", og de med mikrotiss, dvs under 10cm, de har "12". Ingen som klarer se hvor langt det svampelegemet er uansett, og hvordan skal man måle osv?

Hilsen mann 18 cm ..

AnonymBruker
Skrevet

De med 15cm har "20", de med 12 har "15", og de med mikrotiss, dvs under 10cm, de har "12". Ingen som klarer se hvor langt det svampelegemet er uansett, og hvordan skal man måle osv?

Hilsen mann 18 cm ..

Få se her, *regner litt*, med andre ord så har du egentlig 14cm.

• Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

Få se her, *regner litt*, med andre ord så har du egentlig 14cm.

14,75!

AnonymBruker
Skrevet

De begynner å måle ifra rævhølet.

Anonymous poster hash: d1f29...2f8

Skrevet

Hilsen mann 18 cm ..

Shit, er det så ille? jeg må oppjustere målet mitt på cupido! :ironi:

Heldigvis ikke diskutert egen penistørrelse med noen på noen år. Satser på at det ikke skjer igjen heller før vedkommende uansett har sett den "live". :P

AnonymBruker
Skrevet

spot on!

Det virker som du er meget sjalu.

Anonymous poster hash: ce8ae...f63
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig som har tre elskere - håper du beskytter deg. Kvinner utvider seg alltid. Ingenting å bekymre seg for.

Anonymous poster hash: ce8ae...f63
  • Liker 1
Skrevet

Betydelig større? Monsterpenis! Au. :overrasket:

"Au" er desverre temmelig beskrivende. Eller det var i allefall det det første året vi hadde sex. Nå fungerer det på et vis... :)

Skrevet

Hvilke stillinger risikerer man at man blir betydelig utvidet muskulært?

Har oppdaget at det for meg (viktig å merke at dette kan være subjektivt) risikerer jeg at musklene må "gi vei" for plassen bakfra, dersom han er høyere opp enn meg, altså han er en høy mann, med lange bein - jeg er en kort kvinne, så hvis penisen hans er langt høyere oppe enn skjeden min, presses musklene mot korsryggen min veldig.

Huden min har blitt utvidet (altså skjedeåpningen) i stillingen hvor han sitter foran meg mens jeg ligger på ryggen (misjoner, bortsett fra at han sitter på sengen og jeg har føttene rundt han). Hvis han da løfter meg litt opp, presses penisen hans ned mot skjedeåpningen, og det har blitt fryktelig vondt og synlig utvidet.. Jeg har inntrykk av at det har gått tilbake litt etter en stund, siden det jo hovner opp litt osv fordi det blir "sår" når sånne ting skjer..

Men uansett, hvis man er litt forsiktig kan det være fint også med en litt forvokst mann.. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du jevnlig trener underlivet, så vil ikke dette være noe problem. Det trekker seg tilbake til utgangspunktet hvis du trener. Man trener jo imens man har sex, man "kniper" jo igjen og rører mye på underlivet.

Aldri hørt noen klage over at de har blitt utvidet av et mannfolk. Heller at de *fortsatt* etter to år med sex er i trangeste laget for typen. Ei venninne ble kjempetrang etter en fødsel f.eks. ;)

Anonymous poster hash: 3c509...384
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du jevnlig trener underlivet, så vil ikke dette være noe problem. Det trekker seg tilbake til utgangspunktet hvis du trener. Man trener jo imens man har sex, man "kniper" jo igjen og rører mye på underlivet.

Aldri hørt noen klage over at de har blitt utvidet av et mannfolk. Heller at de *fortsatt* etter to år med sex er i trangeste laget for typen. Ei venninne ble kjempetrang etter en fødsel f.eks. ;)

Anonymous poster hash: 3c509...384

Problemet mitt (uten å kuppe tråden) er at jeg under sex ikke får til å bruke musklene noe særlig, fordi det er rett og slett "fullt" når han er i meg. Jeg får jo trent musklene litt ellers, men har merket at jeg må begrense dette, sånn at jeg ikke blir for trang, for da får jeg jo tilsvarende mer rifter når vi har sex..

Men prinsipielt er jeg enig i at man kan trene inn "utvidet" muskulatur. Men jeg snakker altså også om utvidelse av hud/skjedeåpningen. Når det er snakk om utvidelse her, er det som følge av faktiske rifter og sår, ikke bare vanlig sexslitasje (hvis det gir noe mening).. :P

Anonymous poster hash: 337cb...bde

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke stillinger risikerer man at man blir betydelig utvidet muskulært?

Har oppdaget at det for meg (viktig å merke at dette kan være subjektivt) risikerer jeg at musklene må "gi vei" for plassen bakfra, dersom han er høyere opp enn meg, altså han er en høy mann, med lange bein - jeg er en kort kvinne, så hvis penisen hans er langt høyere oppe enn skjeden min, presses musklene mot korsryggen min veldig.

Huden min har blitt utvidet (altså skjedeåpningen) i stillingen hvor han sitter foran meg mens jeg ligger på ryggen (misjoner, bortsett fra at han sitter på sengen og jeg har føttene rundt han). Hvis han da løfter meg litt opp, presses penisen hans ned mot skjedeåpningen, og det har blitt fryktelig vondt og synlig utvidet.. Jeg har inntrykk av at det har gått tilbake litt etter en stund, siden det jo hovner opp litt osv fordi det blir "sår" når sånne ting skjer..

Men uansett, hvis man er litt forsiktig kan det være fint også med en litt forvokst mann.. ;)

Jeg er 1.60 og han er 1.90.

Uffda, vi hadde nemlig sex i doggy og den misjonær-aktige stillingen hvor han på en måte bretter meg - han løfter underkroppen min opp og jeg har knærne/leggene hvilende på skuldrende hans mens han knuller meg nedover. (ah, blir kåt bare av tanken)

Men si, hvis jeg har sex med han annenhver uke og kniper hver dag i mellomtiden, da vedlikeholder jeg originalstr. i vagina ikke sant? :D

TS

Skrevet

Jeg er 1.60 og han er 1.90.

Uffda, vi hadde nemlig sex i doggy og den misjonær-aktige stillingen hvor han på en måte bretter meg - han løfter underkroppen min opp og jeg har knærne/leggene hvilende på skuldrende hans mens han knuller meg nedover. (ah, blir kåt bare av tanken)

Men si, hvis jeg har sex med han annenhver uke og kniper hver dag i mellomtiden, da vedlikeholder jeg originalstr. i vagina ikke sant? :D

TS

Ja, kan ikke skjønne at du kan greie å bli permanent utvidet på noe vis av det. Folk har jo overlevd "vaginastørrelsen" etter flere barnefødsler ;)

• Liker 2
Skrevet

Fitta blir ikke permanent utvidet av å ha sex med en stor kuk. Tvert i mot; knulling er trening for fittemuskulaturen. Problem solved.

Skrevet

Hvordan er det på sprutefronten med disse herrene? Jeg vil tro at XXL spruter en god del mer enn Small?

Selv tenner jeg veldig på vide jenter, og det er flere som gjør det, så jeg ville ikke bekymret med for mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...