Gå til innhold

Small, Large & XXL - hva skjer med fitta mi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, værsågod og kall meg hore og tøs, men jeg trenger hjelp nå.

Jeg har tre forskjellige knullekompiser, hvor:
han ene er Small(nyter godt av han her, har veldig bra sex med han og kjenner alt meget godt),

han andre er Large, og han tredje er XXL(22 cm og kjempebred).

For det første bekymrer jeg meg for å bli vid av å ha sex med XXL, jeg kunne gjort knipeøvelser, men jeg har hørt at det ikke har effekt før etter 3-4 uker. I mellomtiden kommer jeg til å ha sex med Small og Large også, og de kommer jo til å kjenne at jeg er blitt videre ikke sant?
Jeg kunne jo dumpet XXL og fortsette å ha sex med S og L, men XXL er altfor deilig til at jeg vil dumpe han, eller jeg kan dumpe S og L, og ha bare sex med XXL, men den dagen vi ikke har sex mer så kommer jeg til å sitte der igjen ensom og vid, og ingen vil ha meg fordi jeg er vid.... Og jeg er fortsatt ung og vakker :(

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 9508e...f95
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dumpet xxl........

Anonymous poster hash: dde27...8a2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvor stor er small da? Og hvor stor er Large?

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere gjort?

Jeg ville ha fortsatt å knulle de jeg ville knulle frem til vi enten ikke passet sammen, jeg flyttet og avstanden gjorde at det ikke lot seg gjøre mer, eller det av andre grunner var naturlig å avslutte det hele. Men sluttet å knulle en av de fordi jeg var redd for at fitta ville bli for vid? Nei, nyt heller sexen så lenge du kan. Bekymre deg kan du gjøre når du er død. :)

Anonymous poster hash: 11dcc...8e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har det seg at alle kvinner som har seg med en stor fyr vet nøyaktig størrelse. Her er den 22 cm. Ikke 23, ikke 20, ikke 25, men 22 cm. Målte dere?

Anonymous poster hash: 35540...83b
  • Liker 3
Gjest Blubberella
Skrevet

Sugd/runket XXL, pult Large og hatt analsex med herr Small. Tadaa, problem løst!

Neida. Jeg hadde aldri giddet å bytte på å ha sex med tre stykker da jeg er krampaktig monogam av meg og foretrekker én i slengen. Dersom jeg likevel i et parallelt univers hadde hatt tre elskere ville jeg nok bare ha fortsatt å ha sex med dem og kanskje knepet litt for å være på en sikre siden. Det er jo ikke sånn at en ung vagina oppfører seg som et morkent strikk og blir varig ødelagt av å bli strukket ut av og til. For alt du vet merker de ingen forskjell. Kanskje du bør planlegge rekkefølgen og aldri gå rett fra XXL til S? Det finnes jo også stillinger som gir mer eller mindre friksjon.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

dumpet xxl........

Han er sinnssykt fin, er nesten betatt av han jeg.

hvor stor er small da? Og hvor stor er Large?

Small vet jeg ikke, men han er ganske liten altså. Large er ca. 18 cm.

Jeg ville ha fortsatt å knulle de jeg ville knulle frem til vi enten ikke passet sammen, jeg flyttet og avstanden gjorde at det ikke lot seg gjøre mer, eller det av andre grunner var naturlig å avslutte det hele. Men sluttet å knulle en av de fordi jeg var redd for at fitta ville bli for vid? Nei, nyt heller sexen så lenge du kan. Bekymre deg kan du gjøre når du er død. :)

Hehe :)Skjønner den, men er ikke noe gøy lenger hvis jeg sitter igjen der vid og ingen gutt kan nyte av meg eller jeg av han!

Hvordan har det seg at alle kvinner som har seg med en stor fyr vet nøyaktig størrelse. Her er den 22 cm. Ikke 23, ikke 20, ikke 25, men 22 cm. Målte dere?

Jeg spurte han :)

Sugd/runket XXL, pult Large og hatt analsex med herr Small. Tadaa, problem løst!

Neida. Jeg hadde aldri giddet å bytte på å ha sex med tre stykker da jeg er krampaktig monogam av meg og foretrekker én i slengen. Dersom jeg likevel i et parallelt univers hadde hatt tre elskere ville jeg nok bare ha fortsatt å ha sex med dem og kanskje knepet litt for å være på en sikre siden. Det er jo ikke sånn at en ung vagina oppfører seg som et morkent strikk og blir varig ødelagt av å bli strukket ut av og til. For alt du vet merker de ingen forskjell. Kanskje du bør planlegge rekkefølgen og aldri gå rett fra XXL til S? Det finnes jo også stillinger som gir mer eller mindre friksjon.

Haha! Jeg likte tanken faktisk...

Takk for tips :) Hvilke stillinger gir mer/mindre friksjon?

TS

Anonymous poster hash: b8d9a...0ac

Skrevet

Hva ville dere gjort?

Brukt kondom :fnise:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Alle tre samtidig ? En i hvert hull, det vil jo passe sånn akkurat ;)

Anonymous poster hash: 57b99...6b3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle tre samtidig ? En i hvert hull, det vil jo passe sånn akkurat ;)

Anonymous poster hash: 57b99...6b3

Da må isåfall XXL i munnen, Large i fitta og Small i analen ;)

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere gjort?

Jeg har nå hørt at skjeden trekker seg sammen når du ikke har hatt sex på en stund, og regner vel ikke med at du har sex med annenhver gutt annenhver dag..

Anonymous poster hash: 9c9c5...edc

Skrevet

Ja, værsågod og kall meg hore og tøs, men jeg trenger hjelp nå.

Jeg har tre forskjellige knullekompiser, hvor:

han ene er Small(nyter godt av han her, har veldig bra sex med han og kjenner alt meget godt),

han andre er Large, og han tredje er XXL(22 cm og kjempebred).

For det første bekymrer jeg meg for å bli vid av å ha sex med XXL, jeg kunne gjort knipeøvelser, men jeg har hørt at det ikke har effekt før etter 3-4 uker. I mellomtiden kommer jeg til å ha sex med Small og Large også, og de kommer jo til å kjenne at jeg er blitt videre ikke sant?

Jeg kunne jo dumpet XXL og fortsette å ha sex med S og L, men XXL er altfor deilig til at jeg vil dumpe han, eller jeg kan dumpe S og L, og ha bare sex med XXL, men den dagen vi ikke har sex mer så kommer jeg til å sitte der igjen ensom og vid, og ingen vil ha meg fordi jeg er vid.... Og jeg er fortsatt ung og vakker :(

Hva ville dere gjort?

Ville ikke gjort noe som helst, annet enn å være litt forsiktig under sex med xxl. Hvis du "revner" eller har veldig mye sex med han vil du nok midlertidig tilpasse deg, men ellers er det ikke noe stress.

Min samboer er betydelig større enn det du beskriver xxl som, og det er kun dersom jeg er uforsiktig (med diverse stillinger) at jeg blir utvidet muskulært.

Have fun, men seriøst: bruk kondom. Selv om det er kjedelig.

Skrevet (endret)

Min samboer er betydelig større enn det du beskriver xxl som, og det er kun dersom jeg er uforsiktig (med diverse stillinger) at jeg blir utvidet muskulært.

Betydelig større? Monsterpenis! Au. :overrasket:

Endret av Gaea
Gjest Skogkar
Skrevet

Spiller det noen rolle om du blir løs da? Bare å gifte seg med en XXXXXXXXL det da? Virker som kukstørrelsen er det som er i fokus hos deg, så da er dette den beste løsningen.

Hilsen Bitterminitiss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som kukstørrelsen er det som er i fokus hos deg, så da er dette den beste løsningen.

Dette er pulevenner, Skogkar, ikke kjærester. Ikke ektemaker. Bare pulings. Du trenger ikke være bitter. Det er mange kvinner der ute som ikke bryr seg om at du har liten tiss. ;)

Gjest Skogkar
Skrevet

Dette er pulevenner, Skogkar, ikke kjærester. Ikke ektemaker. Bare pulings. Du trenger ikke være bitter. Det er mange kvinner der ute som ikke bryr seg om at du har liten tiss. ;)

Phuu!

Men poenget her er at hun bekymrer seg hvordan fitta hennes kommer til å se ut etter at hun har blitt serieknulla av alle disse ulike typene pikker. Hvorfor hun bekymrer seg for dette må jo være basert på at hun ønsker å tilby sin kommende make et attraktivt og stramt fittehøl.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå hørt at skjeden trekker seg sammen når du ikke har hatt sex på en stund, og regner vel ikke med at du har sex med annenhver gutt annenhver dag..

Anonymous poster hash: 9c9c5...edc

Har sex minst en gang i uka, ellers går jeg av hengslene.

Jeg har rapportert det innlegget. Det gjorde jeg med en gang jeg så det. Jeg er glad for at du ikke lar deg fornærme av slike innlegg. :)

Kos deg! Og drit i de som blir sjalu ;)

Så snilt da, men nei jeg bryr meg virkelig ikke :P

Ville ikke gjort noe som helst, annet enn å være litt forsiktig under sex med xxl. Hvis du "revner" eller har veldig mye sex med han vil du nok midlertidig tilpasse deg, men ellers er det ikke noe stress.

Have fun, men seriøst: bruk kondom. Selv om det er kjedelig.

Hvilke stillinger risikerer man at man blir betydelig utvidet muskulært?

Spiller det noen rolle om du blir løs da? Bare å gifte seg med en XXXXXXXXL det da? Virker som kukstørrelsen er det som er i fokus hos deg, så da er dette den beste løsningen.

Hilsen Bitterminitiss.

Skal ikke gifte meg før om 10 år, så i mellomtiden er jeg opptatt av å ikke bli vid, ja!

Dessuten, minitiss(uten bitterhet) er jo kjempedigg det og da! Herr Small er jo en villmann i senga ;) Så du må altså gå fra snill og grei "Skogkar" til "Villmann" :)

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte han :)

Ja ikke sant, de fleste menn har penis på 20-22 cm om du spør de. :laugh:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja ikke sant, de fleste menn har penis på 20-22 cm om du spør de. :laugh:

Man ser jo forskjell på 20 og 22 cm da. -.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...