AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Har nå forsøkt tre ulike smaker, blandet både med vann, og med melk, men likevel brekker jeg meg før jeg i det hele tatt har begynt å drikke. Har tvunget det i meg flere ganger, men føler meg uggen i flere timer etterpå. Er det alternative måter å få i seg proteinpulver på? Hvor mye effekt mister jeg ved ikke å ta det? Anonymous poster hash: 81d2a...1e6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Trener du styrke på toppidrettsnivå fem ganger i uka eller mer? Eller driver du seriøs bodybuilding? Om svaret er nei, så dropper du proteinpulveret. Du får i deg nok protein via et normalt, sunt kosthold. Anonymous poster hash: 181c9...6cb 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Trener du styrke på toppidrettsnivå fem ganger i uka eller mer? Eller driver du seriøs bodybuilding? Om svaret er nei, så dropper du proteinpulveret. Du får i deg nok protein via et normalt, sunt kosthold. Anonymous poster hash: 181c9...6cb Driver med seriøs muskeløkning og styrketrening. Takk for tips med smoothie! Skal prøves ut! Anonymous poster hash: 81d2a...1e6
Supraspinatus Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Driver med seriøs muskeløkning og styrketrening. Takk for tips med smoothie! Skal prøves ut! Anonymous poster hash: 81d2a...1e6 Du trenger det ikke. Spis heller proteinrik mat. Man har slett ikke behov for proteiner rett etter trening. Opptakshastigheten på protein er relativt lav uansett. Proteinshake kan være fornuftig hvis du ikke klarer å spise nok mat, men i det tilfellet er kanskje gainer bedre siden de inneholder tre, fire ganger så mye sukker som protein. De smaker alltid veldig godt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Du kan jo lage proteinfluff eller proteinpannekaker istedenfor shake. Anonymous poster hash: f71ec...f1e
Gjest *MaggieQ* Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Enig. Proteinpulver er totalt unødvendig for vanlige mennesker.
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Proteinpannekaker er ikke et dumt tips, de smaker absolutt ikke verst.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Er proteinpulver (Whey 80) noe jeg kan ta i pannekakerøre, eller er det eget pulver for dette? Mener å ha sett noe sånt. Får ikke i meg nok proteiner i løpet av en dag via kost, og da spesielt ikke når jeg trener så mye som jeg gjør. Anonymous poster hash: 81d2a...1e6
Supraspinatus Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Er proteinpulver (Whey 80) noe jeg kan ta i pannekakerøre, eller er det eget pulver for dette? Mener å ha sett noe sånt. Får ikke i meg nok proteiner i løpet av en dag via kost, og da spesielt ikke når jeg trener så mye som jeg gjør. Anonymous poster hash: 81d2a...1e6 Hvor mye protein mener du at du har behov for da?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Hvor mye protein mener du at du har behov for da? Irrelevant for trådens tema. Anonymous poster hash: 81d2a...1e6
Løvetanten Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Og hva spiser du? Endret 7. juli 2013 av Løvetanten
Supraspinatus Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Irrelevant for trådens tema. Anonymous poster hash: 81d2a...1e6 Så du er ikke interessert i svar og debatt rundt "Hvor mye effekt mister jeg ved ikke å ta det?" 1
Redbull Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Jeg blander det i smoothie. Enten melk, banan og proteinpulver, eller bringebær, kesam og proteinpulver
Løvetanten Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Hvilken type protein tar du og hvilken smak? Det er jo som du vet utrolig mange å velge mellom. Whey er som oftest ok, erteprotein smaker djevel, biffprotein er noget spesielt, fiskeprotein fins uten at jeg har smakt det, soyaprotein etc. Smaker? Sjokolade, nøytral (aldri en god idè), vanilje (kan blendes med friske bær), frukt?? Bruk blender og la det gå til milkshakekonsistens. Bare risting i beger gir en ekkel suppe. Bland i kokosmelk eller fløte, helmelk?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Takk for alle tips! Har tidligere hatt banan- og vaniljesmak, men de har jeg kastet, og nå har jeg gått over til sjokolade. Alle var Whey 80 (http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80). Takk, skal prøve i blenderen! Anonymous poster hash: 81d2a...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå