Gjest -_Tove_- Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Hei! Skal kjøpe meg ny støvsuger, men har ikke lyst til å bruke så mye på den. Noen som har tips til en helt grei støvsuger til en rimelig pris?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 På Elkøp har de en som bare koster 249 kroner. Ifølge omtaler skal den funke greit, ikke prøvd selv da. Den var utsolgt sist jeg var på Elkjøp, så jeg kjøpte en fra Miele til 777 kroner. Anonymous poster hash: 96d8f...d40
Orchideae Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 På Elkøp har de en som bare koster 249 kroner. Ifølge omtaler skal den funke greit, ikke prøvd selv da. Den var utsolgt sist jeg var på Elkjøp, så jeg kjøpte en fra Miele til 777 kroner.Anonymous poster hash: 96d8f...d40 Om det er den fra matsui du mener er den elendig. Jeg kjørte til foreldrene mine (20 minutter hver vei) og lånte deres istedet for å bruke den. Selgeren på elkjøp sammenliknet den med en sånn liten håndstøvsuger..
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har kjøpt billige støvsugere før, men aldri mer. Man trenger ikke å betale en kjempesum, ca. 800 kr for en Miele støvsuger på elkjøp, høres rimelig ut. Og den kommer til å være en stund! + man finner deler på nettbutikken. Anonymous poster hash: 1fc44...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå