Gjest Cuervo Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har tenkt å montere en moderne vannlås til servanten på badet, og har sett at det er endel runde vannlåser som ser veldig pene og minimalistiske ut. Men så har jeg sett at de kommer i firkantet versjon også. Jeg tenkt først på den runde versjonen, men det virker som at firkantet er det siste på en måte. De firkantede ser litt tøffere ut, mens de runde er pene. Hvilke synes dere er penest eller greiest? Blir de firkantede for uvanlig på en måte?
*Frida* Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Rund var finast. Har du synlig vannlås sidan du vil ha stilig vannlås?
Gjest Cuervo Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Ja, den er synlig. Veggmontert servant. Jeg synes vel også at den runde var finest. Den firkantede var litt vel drøy.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg syns den firkantet var finest, og mest stilig. Jeg har bodd på forskjellige hybler de siste årene grunnet studier og alle hyblene har disse runde vannlåsene, og det ser ikke så bra ut. Anonymous poster hash: f5857...a22
Sola^ Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Eg hadde tenkt at rund vannlås gjerne meir praktisk, med mindre den firkanta er rund innvendig. Ville ha tenkt at det var logisk at det samler seg fortere grums i hjørner.
Gjest Cuervo Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Jeg synes den firkantede var tøff, og kul, men den skriker om for mye oppmerksonhet, til å være en vannlås. Så jeg synes vel egentlig at den runde var greiere, og veldig elegant.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Eg hadde tenkt at rund vannlås gjerne meir praktisk, med mindre den firkanta er rund innvendig. Ville ha tenkt at det var logisk at det samler seg fortere grums i hjørner. Enig. Jeg ville sjekket at den var rund inni før jeg kjløpte. Anonymous poster hash: 43352...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå