Gjest soppen Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 hei på dere!! nå begynner jeg å bli gruelig lei!! hver gang kjæresten min kommer hjem på perm fra militæret ender det med en kraftig soppinfeksjon.. jeg er 100 % sikker på at hverken jeg eller han har kjønnssykdommer, og har god erfaring med soppinfeksjon- dvs. jeg VET at det er sopp... jeg har hvert igjennom et titalls canestenkurer, men det hjelper lite. jeg er svært følsom nedentil, kan ikke vaske meg med såper, gå med trange bukser, polyestertruser osv. om jeg stresser en dag er det nok til at det kan bryte ut... MEN...infeksjonen kommer som oftest bare når jeg har sex med kjæresten min..vet at at sex er en utløsende faktor,men vet noen om sæd kan være skyld i infeksjonen?? Sæd har jo en annen pH enn den som er i normalfloraen i skjeden. dessuten lukter det SVÆRT salt av sæden hans. Er det noen som har samme problem, og vet hvordan jeg fortsatt kan nyte sexstundene med kjæresten min uten å få infeksjonene? på forhånd tusen takk, og ha en super vår!!
Twigi Skrevet 16. april 2004 #2 Skrevet 16. april 2004 Hvis kjæresten din har sopp, så smitter han deg. Kjøp en tube canesten og send med ham etter neste perm. Det er jo ikke sikkert at han har noen plager med det, men når du er så sensitiv så må han ta hensyn til det. Hvis han mener det er unødvendig - vel, litt avholdenhet gjør nok susen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå