Gå til innhold

Herrebunad og bryllupskjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei
Veit det er mange delte meninger om brudgommen i bunad og bruden i kvit brudekjole. Personlig bryr eg meg ikkje om kva andre tenke, det viktigaste er at brudeparet er fornøyd.

Det eg lurer på om det er nokon som har bilder dei kan dela med nettopp detta??

Ekstra fint hadde det vore dersom nokon har bilde med hardangerbunad og brudekjole.

:) Venter i spenning :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg syns at enten begge bør ha bunad, eller ingen. Jeg kan i alle fall ikke tenke meg å gå i bunad når mannen går i dress i bryllupet vårt :)

Skrevet

Jeg syns at enten begge bør ha bunad, eller ingen. Jeg kan i alle fall ikke tenke meg å gå i bunad når mannen går i dress i bryllupet vårt :)

Eg veit det er mange som meiner dette. Men er også mange som har vore i brullup der mannen hadde bunad og dama kvit kjole og syns dette var nydelig. Eg vipper mot begge sider, og er derfor på jakt etter bilder av brudgommen i bunad og bruden i brudekjole, og ikkje på jakt etter kva folk meiner om dette :)

• Liker 4
Skrevet

Kan dessverre ikkje legge ut bilde, men min kollega gifta seg nett. Han i bunad, ho i kvit brudekjole. Et nydelig par, og dei passa kvarandre perfekt! Han hadde rett nok telemarksbunad, men bryllupet stod i Hardanger :)

Både eg og min forlovede har bunader me er glade i, men me kjem nok til å gifte oss i kjole og dress. Men eg håper dei fleste av gjestene kjem i bunad!

Skrevet

Kan dessverre ikkje legge ut bilde, men min kollega gifta seg nett. Han i bunad, ho i kvit brudekjole. Et nydelig par, og dei passa kvarandre perfekt! Han hadde rett nok telemarksbunad, men bryllupet stod i Hardanger :)

Både eg og min forlovede har bunader me er glade i, men me kjem nok til å gifte oss i kjole og dress. Men eg håper dei fleste av gjestene kjem i bunad!

Ja, alle som har vore i bryllup der brura har kjole og han bunad virker som dei syns det er nydelig. Eg har veldig lyst å stå kvit brur, og forloveden min er meget kjekk i bunad. Det er jo så stilig å sjå menn i bunad. Derfor er problemstillinga mi kle til bryllupet... :S Og skulle ønska eg kunne sett fleire bilder der han har bunad og ho kjole, sånn at eg kan vere sikker i avgjørelsen min...

Skrevet

Jeg får dessverre ikke lagt ut link på mobilen, men hvis du googler "hverdagsliv kjærleiksreprise", får du opp en blogg med mange fine bilder av akkurat det du etterlyser.

Skrevet

Ups, rettelse: "hverdagsFRYD: kjærleiksreprise", skulle det stå. Er litt trøtt så tidlig på morgenkvisten...

Skrevet

Tora Berger gifta seg i kvit kjole, og mannen hadde bunad. Ho hadde valgt seg ein kjole som hadde nokre detaljar frå bunaden - kan ikkje lnke frå mobil men du finn det nok om du googlar litt.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det kan være veldig fint med bunad til mannen og at dama har hvit kjole. Fant dette som et eksempel www.ranablad.no/vis/personalia/greetings/3458496.

Anonymous poster hash: d6bec...595

Skrevet

Synes det kan være veldig fint med bunad til mannen og at dama har hvit kjole. Fant dette som et eksempel www.ranablad.no/vis/personalia/greetings/3458496.Anonymous poster hash: d6bec...595

Nydelig bilde! Synd det var i svart-kvitt.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det kan bli kjempeflott! Da går det an å velge en kjole som er litt "norsk" i stilen. Husker at agape hadde en slik da jeg giftet meg for noen år siden - med brokadedetaljer etter norsk tradisjon. Mener å ha sett Kathrine Sørgård (eller hva hun heter) i en slik i allefall. Og så husker jeg at husfliden hadde et par brudekjoler med design inspirert av norske tradisjoner som passet finfint til bunad!

Med en slik kjole kunne man også hatt krone :-)

Anonymous poster hash: 548ac...c3a
Skrevet

Tusen takk for masse god inspirasjon. Jo fleire bilder eg ser av brudekjole og bunad, jo meir sikker blir eg på at det er det eg vil ha :)

Kom gjerne med flere bilder av dette om dere har :)

Skrevet

Har du sett på div bryllupsblogger ? :)

Skrevet

Synes det er kjempestilig om mannen har bunad og dama har brudekjole på jeg! På det bildet fra den bloggen over her så var det jo rålekkert sammen:)

AnonymBruker
Skrevet

Www.livetilakselv.blogg.no/1341310229_brude_og_brommys_brll.html#.UdwKPJE8zFo blogginnlegg hvor man kan se flere bilder (i farger) av det ene paret som ble linket til lenger opp.

Anonymous poster hash: d6bec...595

Skrevet

Jeg har fotografert flere brudepar med bunad/brudekjole, men kan ikke legge ut bilder. Men det er veldig flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...