Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Æææh. Jeg hadde tidenes diggeste og dermed også mest grusomme drøm om ene kompisen til kjæresten. Jeg og kjæresten har vært sammen i snart halvannet år og har det egentlig veldig fint, men jeg merker jeg har en crush for kompisen vans. Vi har en flørtende tone uten at det er snakk om at det ville blitt noe mer. Men blir så påvirket av slike drømmer. Er det vanlig å ha slike drømmer når man egentlig er lykkelig i sitt eget forhold? Akkurat nå går jeg bare og tenker hvor spennende den drømmen var og får dårlig samvittighet. ..

Anonymous poster hash: 51ad5...e31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan bli tiltrekt av andre i et forhold, men er likevel lykelig i sitt forhold. Men det er det å unngå at det blomstrer men dør ut. Drømmer kan man ikke noe for. Jeg drømte jeg var utro mot samboeren min her en dag. Var en veldig kjekk drøm, men helt ekkel da jeg våknet opp fra den :S Jeg har aldri vært utro, og er heller ikke typen til å være det. Men drømmer kan man ikke styre selv.

Bare ikke ha dårlig samvittighet, men heller prøve å styre følesene dine vekk fra kompisen så de ikke blomstrer.

Anonymous poster hash: 2cae2...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...