AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Samboer flyttet ut for noen dager siden, uten noe som helst forvarsel. Mens jeg var på jobb !!!! Snakket med han på tlf noen timer tidligere , da vi skulle trene sammen , så får jeg melding at han har blitt dårlig så orker ikke trene. Kommer hjem, og alt av tingene hans er borte og nøklene i postkassa ! Lapp på bordet om beklager å gjøre det på denne måten, håper vi kan være venner og at kommunikasjonen kan gå via Mail. Jo takk, har ikke sånne venner og ser absolutt ingen grunn til å kommunisere . Ganske voksent av en mann på over 40. Gidder ikke engang analysere eller spekulere hva som foregår og hvor lenge dette er planlagt. Som sagt vi har hatt fint , helt til den dagen han dro. Fy f.Anonymous poster hash: 79ec6...87c 3
Alina X Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Ok,så han slo opp med deg,og kanskje på en litt for dårlig måte,men faktum er at han ville vært en drittsekk i dine øyne uansett hvordan han slo opp. Nå er det på tide for din egen del å se fremover og å fokusere på deg selv,ikke spekulere på hva han gjør/ om han har ny dame osv,men på deg og ditt eget liv:-) Lykke til! :-)
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Jeg føler med deg! Idioter av barnslige mannfolk som bare stikker uten noe forvarsel er ikke verdt oss. Vi er bedre, selv om det er forbanna tøft. Anonymous poster hash: c9348...1e2 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Nei, han hadde ikke vært drittsekk i mine øynene om han hadde gjort dette på en litt mer normal måte. Jeg er ikke interessert i å være sammen med noen som ikke vil være sammen med meg. Og dette vet han. Han er forøvrig ikke drittsekk i mine øynene nå heller . Bare en stakkar. Og nei, jeg spekulerer ikke grunnene osv. Det er helt irrelevant når man gjør sånt. Er heller ikke første gangen han stikker, men første og siste når vi har leilighet sammen. ( " stakk" av en gang før , mens vi hadde hver vår leilighet, for og smiske seg tilbake etter noen måneder. Men ikke denne gangen , nei. Anonymous poster hash: 79ec6...87c 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Må innrømme jeg måtte le litt av innlegget ditt. Ikke av deg, men av han. Synes så klart synd på deg og det er trist når noen flytter ut bak ryggen på deg. Så utrolig umodent gjort.. Han tør tydligvis ikke konfrontere deg med at han flytter ut. Siden han ikke sa noe da du hadde han på tlf, og i tillegg skriver på en lapp at all kommunikasjon skal gå via mail. Så håper han dere kan være venner? Vennskap som skal gå igjennom mail da eller? Hehe må bare le jeg altså. For en feiging. Du får bare se framover og ikke snu deg tilbake. Sånn fyr går det ikke an å være sammen med. Vist du skulle tatt han tilbake, så vet du jo ikke når han stikker neste gang.. For en fjott Anonymous poster hash: 2a9f6...d8d 4
Gjest Faerunpedia Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Blir litt sjokkert over hvor mange slike tråder det er her på kg. Skjønner ikke at folk kan være så feige.. Håper du kommer deg fort over ham.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Jep. Forrige gang var jeg helt knust og klarte ikke gjøre noenting. Nå føler jeg meg sterk. Selvfølgelig er jeg lei meg og forbannet, men fader det er vel han det er i grunnen mest synd på. Trener for harde livet, bestilt et par weekend turer ( med penger jeg har spart til han har bursdag og skulle overraske han med tur ) . Ja vennskap via mail, jo, helt klart! Koselig venn . Not. Men fyttirakkern for en sjokk.Anonymous poster hash: 79ec6...87c 4
navnet Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Hehe, egentlig hvis du tenker over det så burde du være litt glad. Du sier jo selv at du ikke vil være sammen med en som ikke vil være med deg. Han sparte deg for '' det er slutt talen'' som tar lagring tid å er vond, pluss den perioden hvor det er slutt men dere fortsatt bor samme fordi han må finne husly, pluss at du slapp å pakke tingene hans å hjelpe han å flytte. Feigt gjort men gud så mye vonde følelser å askens møkk du slapp 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jep. Forrige gang var jeg helt knust og klarte ikke gjøre noenting. Nå føler jeg meg sterk. Selvfølgelig er jeg lei meg og forbannet, men fader det er vel han det er i grunnen mest synd på. Trener for harde livet, bestilt et par weekend turer ( med penger jeg har spart til han har bursdag og skulle overraske han med tur ) . Ja vennskap via mail, jo, helt klart! Koselig venn . Not. Men fyttirakkern for en sjokk.Anonymous poster hash: 79ec6...87c Det er bra han ikke rakk å ha bursdag da, så du kunne bruke pengene på deg istedet. Anonymous poster hash: 2a9f6...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Forrige søndag , så hadde vi det fint . Tur og trening, masse kos. Helt vanlig søndag. I dag. Tja, her sitter jeg da . Paff.Anonymous poster hash: 79ec6...87c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Heldig med været i dag da, om noe. Anonymous poster hash: 410e2...a8d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Været passer utrolig dårlig med humøret . Men ser poenget. Fader. Altså. For . Et. Opplegg.Anonymous poster hash: 79ec6...87c
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Samboer flyttet ut for noen dager siden, uten noe som helst forvarsel. Mens jeg var på jobb !!!! Snakket med han på tlf noen timer tidligere , da vi skulle trene sammen , så får jeg melding at han har blitt dårlig så orker ikke trene. Kommer hjem, og alt av tingene hans er borte og nøklene i postkassa ! Lapp på bordet om beklager å gjøre det på denne måten, håper vi kan være venner og at kommunikasjonen kan gå via Mail. Jo takk, har ikke sånne venner og ser absolutt ingen grunn til å kommunisere . Ganske voksent av en mann på over 40. Gidder ikke engang analysere eller spekulere hva som foregår og hvor lenge dette er planlagt. Som sagt vi har hatt fint , helt til den dagen han dro. Fy f.Anonymous poster hash: 79ec6...87c Det samme gjorde min "samboer"..heter han Pål?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Det samme gjorde min "samboer"..heter han Pål? Nei. Men fortell gjerne mer. Om du har fått noe forklaring i ettertid osv. Jeg tenker han her " min" kommer kun til å ta kontakt for og lette sin egen samvittighet. Ingenting annet.Anonymous poster hash: 79ec6...87c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Været passer utrolig dårlig med humøret . Men ser poenget. Fader. Altså. For . Et. Opplegg.Anonymous poster hash: 79ec6...87c Uten å oppleve noe dritt, er det vanskelig å sitte pris på noe godt. Anonymous poster hash: 410e2...a8d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Ny dame? Anonymous poster hash: 8b795...9e2
Steinar40 Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Jep. Forrige gang var jeg helt knust og klarte ikke gjøre noenting. Nå føler jeg meg sterk. Selvfølgelig er jeg lei meg og forbannet, men fader det er vel han det er i grunnen mest synd på. Trener for harde livet, bestilt et par weekend turer ( med penger jeg har spart til han har bursdag og skulle overraske han med tur ) . Ja vennskap via mail, jo, helt klart! Koselig venn . Not. Men fyttirakkern for en sjokk.Anonymous poster hash: 79ec6...87c Tar du han tilbake for andre gang så er du i hvert fall dummere enn du har lov til å være. Bare for å ha sagt det. 2
Gjest anonym Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Ser han ei annen dame ts? Stolte du på han da dere var sammen? Han virker ustabil...
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Tar du han tilbake for andre gang så er du i hvert fall dummere enn du har lov til å være. Bare for å ha sagt det. Never ever. En gang er greit , andre gangen er det ikke diskutabelt en gang. Men gjør meg ikke iskald for det. Gudskjelov så har jeg noen gode venner som kjenner både meg og han og de sitter bare og måper som guldfisker , når de spør om vi kan komme på hytta osv. Jeg sier som det er.Anonymous poster hash: 79ec6...87c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 Jævlig jævlig greie. Anonymous poster hash: 79ec6...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå