Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Vi reiser til Thailand om et par uker. Flyreisen er lang, derfor trenger vi litt lesestoff på turen. Tenkte å kjøpe et par blader til ungene, men aner ikke hvilke.. Hvilke blad leser deres barn og hvor gamle er de? Her er det jente 8 år, og gutt 12 år.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 kan de ikke få velge selv? Anonymous poster hash: 40f28...c8d
Gjest C4r1n3 Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Donald Duck leste i hvert fall jeg mye av på den alderen, men enkleste er vel å la dem bestemme litt selv. Hva leser de til vanlig? Evt. ta turen til nærmeste bibliotek og skaff skikkelige bøker, så holdes de kanskje opptatt enda litt lenger Bare være forsiktig med de, så går det greit.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 De får med seg en bok hver, som skal holde hele turen på 4 uker. Vi skal reise litt rundt, derfor prøver vi å ikke ta med mer en nødvendig. De leser kun bøker til vanlig. Derfor aner jeg ikke hva som passer til dem av blader.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Ville heller gått for flere bøker enn blader jeg....kjøp pocket så tar de ikke mye plass. Varer lengre enn blad. Til en annen gang så er det lurt å kjøpe nettbrett, så kan du laste ned bøker på forhånd. Har selv en leseglad tenåring, og hun fikk seg Kindle for noen år siden, så slipper vi å dra på mange bøker når vi skal på tur. Kindle er bare med engelsk skrift, men du får og kjøpt norske lesebrett. Anonymous poster hash: c0d34...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå