Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- Er det noe vits i å få satt på vippeekstensions hvis man har vipper som nærmest henger ned over øyet? Mine vipper finnes ikke buet fra naturens side. Jeg har hørt at vippene limes til vippene dine, én og én. Vil det ha noen effekt, eller vil det bare se rart ut/ikke fungere, når mine naturlige vipper er som de er?

- Tåler vippene å få mascara på seg? (Tenker mest på når mascaraen skal fjernes igjen..) Mine egne vipper er brune..

- Tåler vippene bading i vann/saltvann?

- Er det stor sjanse for komplikasjoner? Mister man sine egne vipper også, når de falske en dag faller av?

Anonymous poster hash: 733aa...94b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har hatt vippeexstension i ca 6 mnd nå, så kan iallefall svare på noe av dette:

De anbefaler ikke å bruke mascara på vippene, det skal heller ikke være nødvendig. Om du skal bruke mascara, må du kun bruke mascara som kan fjernes forsiktig med vann. Sminkefjernere og oljeprodukter løsner nemlig vippene.. Men vippene pleier å bli farget svart før påsetting, og generelt er vippeexstensionene buet oppover - nettopp for å slippe å bruke mascara!

Man kan bade med de, men man skal være forsiktig. Når de er våte tåler de mye mindre. Men har selv vært en uke i syden og badet med de jeg altså, men var bare litt forsiktig med å dukke hodet for mye under vann. Samme gjelder når man har dusjet; man skal kun tørke de forsiktig med en bomullspads og 2la de være" til de er tørre igjen.

Går du til en anerkjent og dyktig salong er det minimal risiko for komplikasjoner. Disse damene vet hva de driver med! Men er dessverre også noen som tilbyr dette etter kun å ha deltatt på et kurs uten særlig mer erfaring - de ville jeg holdt meg unna!

Etter 6 mnd med vippeexstension er mine egne vipper ganske "ødelagte". da jeg tok de av på salongen hadde jeg knapt egne vipper igjen, kun noen korte "stubber". men med pleie vokser de jo greit ut igjen, heldigvis.

Litt styrete å fly til salongen hver 3 uke for å fylle på vipper, og det føles litt stivt å gå med - savnet noen ganger å bare kunne KLØ meg i øyet! Med exstensions blir det som å gå med mascara døgnet rundt - litt stivt og rart - spesielt den første tiden. Og slet som sagt tydeligvis på egne vipper.

Men når det er sagt; Det var UTROLIG digg å ha skikkelig bambivipper! Var bare å stå opp på morgenen, ta en dusj og vips så var man klar! Fikk mange komplimenter for vippene/øynene - og følte meg veldig fin med de! Så kommer nok til å begynne igjen om en liten stund, tenker jeg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men har du buede vipper fra naturens side, Cessa74? Jeg ser liksom ikke for meg at effekten blir fullgod når jeg har vipper som henger ned..?

Skrevet

Hei igjen! jeg hadde korte og litt rette vipper... Men vippeexstension kommer i ulike lengder og de som har gode erfaringer kan sikkert sette ulike lengder på dine og få dette pent og riktig vei oppover vil jeg tro. Har sett endel før- og etter bilder - og mange ulike utgangspunkt, men nesten alltid samme fine bambiøyne resultat! Tror bare du må ta deg en tur til salongen å få vippene dine vurdert! :Nikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen! jeg hadde korte og litt rette vipper... Men vippeexstension kommer i ulike lengder og de som har gode erfaringer kan sikkert sette ulike lengder på dine og få dette pent og riktig vei oppover vil jeg tro. Har sett endel før- og etter bilder - og mange ulike utgangspunkt, men nesten alltid samme fine bambiøyne resultat! Tror bare du må ta deg en tur til salongen å få vippene dine vurdert! :Nikke:

Får vel gjøre det. Det hadde vært så fantastisk å slippe og tenke på vippene på ferietur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...