Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veksler. Noen ganger høyre, noen ganger venstre og noen ganger midtskill.

Ingen fast greie

Skrevet

Jeg veksler. Noen ganger høyre, noen ganger venstre og noen ganger midtskill.

Ingen fast greie

Får du ikke flere komplimenter, eller synes du ser penere ut på bilder, med den på et bestemt sted?

Skrevet

Jeg vet mange bilder er speilvente, så man vet ikke alltid om det faktisk er høyre eller venstre.

Om man ser noen IRL og de fleste har på ene siden ville jeg syntes det også var merkelig.

Har jeg aldri tenkt på.

Jeg har begge sider... Ingen favoritt.

Jeg har en sverv på ene siden, så det er lettere å få volum på den siden...

Skrevet

Jeg er ambidexter og bytter på hvilken side jeg har skilllen på. Lager skillen på venstre side med venstre hånd, og bruker høyrehånden for å lage den på høyre side.

Skrevet

Jeg bytter også, en sjelden gang innimellom. Nå har jeg den på venstre siden, men planlegger å bytte snart. Har sånn "babyhår" i skillen på venstre side, så tror igrunnen det ville vært penere å ha den på høyre nå. Ellers føler jeg ikke at jeg kler en av sidene bedre enn den andre:)

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at håret vokser i "spiral". Dette er årsaken til at man gjerne ikke får vippen lik på begge sider, og at den vipper inn på ene siden og ut på andre siden. Da er det vel naturlig å legge skillen i samme retningen som håret vokser?

Kun en tanke :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en virvel som gjør at jeg ikke kan ha skillen på høyre side.

Trodde de fleste hadde skillet på høyre side.. er det jeg har lagt merke til i alle fall :fnise:

Skrevet

Får du ikke flere komplimenter, eller synes du ser penere ut på bilder, med den på et bestemt sted?

Nei... tror det avhenger av sminken :fnise: hehe

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det på venstre side (min venstre) fordi jeg liker den siden av ansiktet bittelitt bedre. Er alltid den siden jeg vender mot kameraet!

Gjest Naria
Skrevet

Jeg har alltid hatt skillen på høyre side (min høyre). Vet ikke en gang om håret mitt vil legge seg andre veien. Skal teste neste gang jeg vasker håret!

Skrevet

Jeg er høyrehendt og bytter side hver gang jeg synes det blir mye slitt babyhår i skillen, dvs med noen års mellomrom. Det er aldri noen som legger merke til at jeg har byttet om.

Skrevet

Jeg er høyrehendt og bytter side hver gang jeg synes det blir mye slitt babyhår i skillen, dvs med noen års mellomrom. Det er aldri noen som legger merke til at jeg har byttet om.

Bare en digresjon: Jeg holdt på å mose profilbildet ditt nettopp, i den tro at det var et insekt som koste seg på skjermen min :rolleyes:

Hm, kanskje jeg må prøve det, selv om jeg synes jeg blir totalforandret med skillen på "feil" side. Kanskje jeg plutselig blir fotogen! :smilorange:

Skrevet

Bare en digresjon: Jeg holdt på å mose profilbildet ditt nettopp, i den tro at det var et insekt som koste seg på skjermen min :rolleyes:

Litt mer digresjon: og jeg som trodde at KGernes insektmosedager var over da det ble sånn ramme rundt profilbildene! Jeg gleder meg over hver moser :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...